اخبار داغ

به مناسبت عید نوروز انجام شد؛

آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد به همت بانوی خیر سرابی/ افزایش نگران کننده امار طلاق در شهرستان سراب

آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد به همت بانوی خیر سرابی/ افزایش نگران کننده امار طلاق در شهرستان سراب
مهدی شمسی گفت: ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار به همت بانوی خیر در سراب آزاد شدند و ۱۰ زندانی دیگر با حبس کمتر از ۶ ماه بعد از عید آزاد خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, مهدی شمسی رییس دادگستری شهرستان سراب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا و عید نوروز یک بانوی خیر ۱۰ تن از زندانیان بدهکار را با پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال از زندان آزاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

مهدی شمسی افزود : این بانوی سرابی در اوایل امسال نیز، با اهدای مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۷ نفر نیزفراهم کرده بود.

,

وی ادامه داد : این بانوی خیر همچنین ۳۰ میلیون ریال نیز برای  تهیه ارزاق مورد نیاز به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان سراب هدیه کرد .

,

رئیس دادگستری شهرستان سراب با بیان اینکه زمینه آزادی ۱۰نفر از زندانیانی که مدت حبس آنها کمتر از ۶ ماه باقی مانده است فراهم شده است افزود :این تعداد زندانی نیزپس از انجام مراحل قضایی تا ۱۳ فروردین سال آینده آزاد می شوند .

,

رییس دادگستری شهرستان سراب  با بیان اینکه در راستای عفو مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم اسلام ,  پرونده های زندانیان در دست بررسی است خاطرنشان کرد: تا نیمه اردیبهشت تکلیف حائزین شرایط این عفو ها نیز مشخص خواهد شد.

,

وی ابراز امیدواری کرد: نتیجه این عفوها بتواند نقش بسزایی در کاهش آمار زندانیان داشته باشد.

,

شمسی در پایان از افزایش پرونده های طلاق به خصوص طلاق های توافقی در سراب ابراز نگرانی کرد و بر لزوم اموزش مهارت های زندگی تاکید و از برنامه ریزی دادگستری برای آموزش در حوزه خانواده در سال اتی خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه