اخبار داغ

فرماندار کمیجان تاکید کرد؛

کمیجان ظرفیت های خوبی برای اجرای شعار سال ۹۶ دارد/ لزوم توجه به نقش ویژه مردم در تولید و اشتغال

کمیجان ظرفیت های خوبی برای اجرای شعار سال ۹۶ دارد/ لزوم توجه به نقش ویژه مردم در تولید و اشتغال
فرماندار کمیجان با اشاره به دو مولفه مهم رهبر انقلاب در زمینه تولید و اشتغال درون زا و برون گرا، گفت: پتانسیل های مناسبی در زمینه چوب، سفال، سنگ های تزئینی و نیمه قیمتی در شهرستان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و عید نوروز به همه‌ی هم‌میهنان و همشریان ساکن در شهرستان کمیجان و بخش میلاجرد و با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه و موفقیت برای همه همشهریان داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

سلیمانی با اشاره به پیام رهبری در آغاز سال جدید گفت: با توجه به تدبیر و درایت مقام معظم رهبری در طی سال های مختلف نام گذاری متناسب با نیازهای جامعه ما صورت گرفت و سال گذشته اقتصاد "مقاومتی، اقدام و عمل" را نام گذاری کردند و امسال هم در تداوم سال گذشته "اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال" را نام گذاری کردند.

,

وی افزود: در عرصه بین المللی تنشی در جهان وجود دارد که خداراشکر کشور ما در اوج امنیت سرزمینی و اقتدار است و امنیت مثال زدنی حاکم است. بعد از این امنیت، دیپلماسی خوبی که در سطح بین المللی انجام شد سبب شد حقانیت در کشور و کرامت انسانی بیشتر از قبل در جهان داشته باشیم.

,

فرماندار کمیجان با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" گفت: در پایان سال گذشته جلسه ای با عنوان "ستاد اقتصاد مقاومتی" برگزار شد و رویکرد فرمانداری اقتصاد مقاومتی است که ما در تلاش هستیم کاری "مردم محور" انجام شود. در شهرستان کمیجان اکثر زیرساخت ها تامین خواهد شد و مشکلات شهرک صنعتی در زمینه برق تا اواخر اردیبهشت برطرف خواهد شد. موارد دیگری همچون امداد و نجات و آتشنشانی و فاضلاب و مسائل دیگر در حال پیگیری و برطرف شدن است.

,

وی تصریح کرد: در حوزه شهرک صنعتی سمقاور زمین مشخص و کاربری انجام شده است و متولی این امر شرکت شهرک های صنعتی با خوشه صنعت چوب و منبت است که فرصت بسیار خوبی است برای تولید و اشتغالی که متناسب با شرایط بومی شهرستان داشته باشیم.

,

سلیمانی با اشاره به دو مولفه مهم رهبری در زمینه تولید و اشتغال "درون زا و برون گرا"، گفت: پتانسیل ها و ظرفیت های مناسبی در زمینه چوب، سفال، سنگ های تزئینی و نیمه قیمتی در شهرستان وجود دارد و مجتمع کارگاهی فضای مناسبی برای اشتغال جوانان شهرستان است.

,

فرماندار کمیجان به همشهریان در جهت شناساندن نقاط قوت و پتانسیل های موجود شهرستان توصیه کرد: در ایام عید نوروز با توجه به رسم دیرین و آیین های سنتی که دید و بازدید صورت می گیرد و برای مسافرت به شهرستان بازمی گردند، همشهریان با شناساندن پتانسیل ها و ظرفیت های موجود شهرستان، برنامه های تولیدی شهرستان را معرفی کرده تا بتوانیم از راهنمایی ها و مشاوره های آنان با مدیران اجرائی شهرستان و فرمانداری؛ سرمایه گذاری اقتصادی در حوزه گلخانه های میلاجرد، ایجاد نواحی صنعتی، حوزه فرآوری محصولات و در جهت توسعه پایدار شهرستان قدم مستحکمی برداریم.

,

سلیمانی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در پیام امسال هم تاکید کردند که ما باید "مردم محور" باشیم، مردم بومی شهرستان هم نقش بسزایی در اشتغال زایی و تولید شهرستان دارند. شهرستان کمیجان در دو حوزه میلاجرد و سمقاور پتانسیل مناسبی در جهت سرمایه گذاری و اشتغال زایی دارد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه