اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات رودان خبر داد:

نام نویسی هشت نفر در اولین روز از ثبت نام شوراها/ در سه شهر رودان هیچ کاندیدی ثبت نام نکرده است

نام نویسی هشت نفر در اولین روز از ثبت نام شوراها/ در سه شهر رودان هیچ کاندیدی ثبت نام نکرده است
رییس ستاد انتخابات شهرستان رودان گفت : در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا ۸ نفر در شورای روستا نام نویسی کرده و در سه شهر رودان هیچ کاندیدی ثبت نام نکرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کورش نیک طبع  در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز،در خصوص ثبت نام داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهرستان رودان اظهار داشت: در اولین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۸ نفر اقدام به ثبت نام نموده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

وی افزود : این تعداد از کاندیدای با حضور در بخشداری های بیکاه و جغین برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در این دو بخش اعلام آمادگی نموده اند.

,

رییس ستاد انتخابات شهرستان رودان تصریح کرد: از این تعداد هفت نفر در بخش جغین و یک نفر نیز در بخش بیکاه اقدام به ثبت نام کرده است.

,

نیک طبع با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه سه شهر دهبارز، بیکاه و زیارتعلی کسی برای ثبت نام مراجعه نکرده است یادآور شد: ستاد انتخابات شهرستان رودان واقع در فرمانداری از صبح امروز برای ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای اسلامی در این سه شهر آغاز بکار کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا تا ششم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر در فرمانداری و بخشداری ها شهرستان رودان به انجام خواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه