اخبار داغ

نخستین نوزاد میاندوآبی سال ۹۶، پسر بود

نخستین نوزاد میاندوآبی سال ۹۶، پسر بود
رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب گفت: نخستین نوزاد متولد شده در سال جدید در میاندوآب، پسر هست که حدود سه ساعت پس از تحویل سال نو متولد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی مقدم در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال جدید، اظهار کرد: نخستین نوزاد متولد شده در سال جدید در میاندوآب، پسر بود که ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۳۰ اسفند و سه ساعت پس از تحویل سال نو متولد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب با بیان اینکه این نوزاد پسر دومین فرزند این خانواده است، افزود: وزن این نوزاد که به روش طبیعی به دنیا آمده است، سه کیلو و ۲۸۰ گرم است.

,

وی با اشاره به اینکه خانواده این نوزاد در میاندوآب ساکن هستند، گفت: مادر این پسربچه، ۲۵ سال سن داشته و نوزاد وی نیز اکنون به همراه مادرش در سلامتی کامل به سر می‌برند.

,

مقدم هم چنین با بیان اینکه دومین نوزاد میاندوآبی متولد شده در سال ۹۶، هم پسر بود، تصریح کرد: این نوزاد نیز با  سه کیلو وزن، دومین فرزند خانواده و مادر وی نیز ۲۹ ساله است که ساعت ۲۰ شب به دنیا آمده است.

,

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب با اشاره به افزایش میزان زایمان طبیعی در میاندوآب، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و با راهنمایی و توصیه های انجام شده به مادران باردار، میزان زایمان طبیعی در یک سال گذشته در میاندوآب و در این بیمارستان از زایمان به روش سزارین پیشی گرفته و افزایش قابل توجهی داشته است.

,

گفتنی است سال گذشته نیز  نخستین نوزاد متولد شده در میاندوآب، پسر بود که ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه یکم فروردین سال ۹۵ متولد شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه