اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مشکلات اقتصادی به دلیل جدی نگرفتن دغدغه‌های رهبری است/ هیچ دستی خارج از کشور برای رفع مشکلات ما نمی‌آید

مشکلات اقتصادی به دلیل جدی نگرفتن دغدغه‌های رهبری است/ هیچ دستی خارج از کشور برای رفع مشکلات ما نمی‌آید
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: ما باید طوری عمل کنیم تا اگر در بین مردم جمع شدیم خجالت‌زده نشویم. مسئولین باید آستین همت را بالا بزنند و مشکلات را حل کنند هیچ دستی از خارج برای رفع مشکلات ما نمی‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با  نگاه آبیک؛با اشاره به اینکه ما باید قدرت نظامی خود را افزایش دهیم، گفت: این موضوع را با اطلاع می‌گویم روزی نیست که عوامل داعش با کمک رژیم صهیونیستی قصد ورود به کشور را نداشته باشد و با حضور نیروهای امنیتی ما با شکست مواجه نشود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,


وی افزود: تروریست‌ها هم اکنون در سایر کشورها و اروپا به راحتی عملیات انتحاری انجام می‌دهند؛ امنیت امروز در سایه اعتقاد به ولایت، ائمه‌اطهار و پیروی از مقام معظم رهبری محقق شده است. 

این مسئول با اشاره به اینکه امروز در حوزه موشک‌های رادارگریز و ماهواره به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: امروز یک سردار ایرانی وضعیت میدانی را به نفع حکومت و مردم سوریه و ایران عوض می‌کند. 

وی مطرح کرد: خوشحالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که امنیت و آرامش و اقتدار داریم به برکت مرقد امام رضا(ع) است؛ اگر این امام نیز مانند ۱۰ امام دیگر خارج از مرزهای ایران بود، چه می‌کردیم؟‌ اینها نعمت کمی نیست و ما باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم. 

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به لحاظ نظامی در جایگاهی هستیم که تهدید نظامی نداریم، عنوان کرد: اما باید در سایر حوزه‌ها مثل فرهنگی و سیاسی و اقتصادی مراقب باشیم. 

وی اضافه کرد: به لحاظ سیاسی مردم ما بصیرترین مردم دنیا هستند و علاوه بر درک مشکلات اقتصادی پای نظام ایستاده‌اند. اما مشکلات حوزه اقتصادی کشور به دلیل جدی نگرفتن دغدغه‌های رهبری است؛ ایشان فرمودند تهاجم فرهنگی، نفوذ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی که ما به اینها عمل نکردیم.

مسئولان به گونه‌ای عمل کنند تا خجالت زده مردم نشوند 
محمدی با بیان اینکه اگر روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: روحیه بسیجی تنها راه پیروزی در مشکلات است. 

وی اسلامی با اشاره به کوتاه آمدن مسئولان در برخی موارد در مقابل زورگویی آمریکا، اظهار داشت: این تفکر اشتباهی است که اگر ما یک قدم کوتاه بیایم آنها نیر کوتاه می‌آیند. 

وی ادامه داد: کسی که بتواند پهباد آمریکایی را زمین بزند، نمی‌تواند مشکل اقتصادی را حل کند؟ کشور حتما این توانمندی را دارد که با حضور مردم و مسئولین مشکلات را حل کند، مردم کوتاهی نکردند و اگر کوتاهی باشد از سوی مسئولین است. 

نماینده مردم قزوین در مجلس با مخاطب قرار دادن مسئولین تصریح کرد: ما باید طوری عمل کنیم تا اگر در بین مردم جمع شدیم خجالت‌زده نشویم. مسئولین باید آستین همت را بالا بزنند و مشکلات را حل کنند هیچ دستی از خارج برای رفع مشکلات ما نمی‌آید. 

وی یکی از مشکلات مردم آبیک را بحران آب دانست و گفت: طی 5 سال گذشته موضوع آب آبیک پیگیری شد، ۶ جلسه با وزیر نیرو ملاقات شد که در نتیجه ما ۶۰ میلیون لیتر مجوز گرفتیم و با سفر رئیس‌جمهور این اجاره را گرفتیم که در امسال کلنگ آن زده شود که در بحث انتقال خط لوله که تا پایان فروردین سال آینده این کلنگ به زمین زده خواهد شد. 

این مسئول افزود: از ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات برای صنایع و کارخانه‌ها، هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به استان قزوین منتقل شد که نیازمند نظارت است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولان به گونه‌ای عمل کنند تا خجالت زده مردم نشوند ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه