اخبار داغ

غفلت شهرداری از موضوعی مهم؛

خلأ پارکینگ استاندارد در شهر بوشهر/ زیباسازی بی حساب و کتاب

خلأ پارکینگ استاندارد در شهر بوشهر/ زیباسازی بی حساب و کتاب
خلأ پارکینگ استاندارد در شهر بوشهر مشکلی اساسی است چرا که با اضافه کردن پارکینگ به نقاط مختلف شهر به خصوص خیابان انقلاب، می تواند در کمتر کردن حجم ترافیک تاثیر به سزایی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، چندی است  که شهرداری بوشهر اقدام به تغییرات و زیبا سازی شهر با ایجاد پل روگذر، سنگ فرش خیابان، ایجاد فضای سبز و.... کرده است که این تغییرات برای پیشرفت و زیباسازی شهر بسیار موثر است و قطعا باید این تغییرات به نفع مردم و برای آسایش آن ها باشد چرا که اگر غیر از این باشد سودی برای مردم نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

مبلمان شهری یکی از کارهایی است که شهرداری هر شهر باید به آن بپردازد چرا که مبلمان، هویت شهر را  تحت الشعاع خود قرار می دهد و نیازهای زیست محیطی را رفع می کند که این امر در شهر بوشهر مستثنی نیست و شهردار بوشهر به خوبی در این سال ها توانسته شهر بوشهر را زیبا و تغییرات چشمگیری را ایجاد کند.

,

در کنار این تغییرات و تحولات شهری شاهد سنگ فرش شدن خیابان و میدان انقلاب بوشهر هستیم که این اقدام یکی از اقدامات زیباسازی شهر است که مبلمان شهری را تحت تاثیر خود قرار داده است ، اما نکته ای که در این پروژه حائز اهمیت است ترافیک وسایل نقلیه و کمبود پارکینگ است.

,

, ,

این خیابان از قدیم تا به حال به دلیل وجود بازار در آن همیشه دارای ترافیک بوده است و این مشکل با اضافه کردن پارکینگ به نقاط مختلف شهر به خصوص این منطقه می تواند در کمتر کردن حجم ترافیک تاثیر به سزایی داشته باشد.

,

کمبود پارکینک و فضای مناسب برای وسایل حمل و نقل در این خیابان پر رفت و آمد گریبان گیر بازار ماهی فروشان و مغازه های اطراف آن شده است چرا که در هنگام سنگ فرش کردن خیابان انقلاب، بازار ماهی فروشان از یک طرف بسته شد و این امر باعث نگرانی و اعتراض آن ها شده است چرا که با بسته شدن خیابان، راه دو طرفه ای که به صورت ورود و خروج بود تبدیل به خیابان یک طرفه کرده است و کسبه ماهی فروش و حتی مغازه های مجاور با ترافیک و حتی افت بازار روبرو شدند، چنانچه شهرداری بوشهر در پی زحماتی که برای شهر بوشهر به جهت زیباسازی و نوسازی شهر کشیده است مشکل پارکینگ خیابان ها به خصوص این خیابان را حل کند برگ زرینی خواهد شد در پروند شهرداری بوشهر و از طرفی مردم با جا انداختن فرهنگ استفاده از پارکینگ عمومی، حداکثر استفاده را از پارکینگ های موجود بکنند تا شهرداری بتواند با همکاری مردم بوشهر پارکینگ های بیشتری را در سطح شهر ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه