اخبار داغ

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم:

هموطنان از ریختن زباله در پارک جنگلی عامری دیلم پرهیز کنند

هموطنان از ریختن زباله در پارک جنگلی عامری دیلم پرهیز کنند
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت: از مسافران و گردشگران نوروزی و مردم این شهرستان انتظار می رود در هنگام استراحت در پارک جنگلی عامری این شهرستان از شکستن درختان، روشن کردن آتش و ریختن زباله پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم،  غلامحسین آقاجری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم به خبرنگاران گفت: پارک جنگلی عامری دیلم یکی از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است که هر سال در ایام تعطیلات نوروز تفرجگاه مسافران بی شماری از سراسر میهن اسلامی و مردم این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

وی تصریح کرد: افزون بر امکانات رفاهی موجود برای اقامت و اسکان مسافران نوروزی در پارک جنگلی عامری به تازگی 15 سکوی سیمانی به این مجموعه نیز افزوده شده است .

,

آقاجری اظهارکرد: توزیع کیسه زباله در مبادی ورودی، رنگ آمیزی سنگ جدول ورودی، نصب علائم هشدار دهنده، تجهیز نمازخانه، سرویس های بهداشتی و نظافت شبانه روزی از جمله خدماتی است که در نوروز به صورت ویژه برای مسافران در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه استفاده از پدیده های طبیعی در جاهای مختلف کشور از جمله جنگلها و مراتع سبب شده تا هر سال میهمانان زیادی به دامن طبیعت رفته و از آن استفاده کنند، گفت: از تمام مسافران و گردشگران انتظار می رود در زمان ورود به این شهرستان بخصوص در مکان های تفریحی و دیدنی به حفظ و حراست از طبیعت اهمیت قائل شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه