اخبار داغ

در پیامی مشترک منتشر شد؛

پیام تبریک نوروزی امام جمعه نوکنده و بخشدار این شهر به مناسبت نوروز 96

پیام تبریک نوروزی امام جمعه نوکنده و بخشدار این شهر به مناسبت نوروز 96
امام جمعه و بخشدار نوکنده با صدور پیام مشترکی به مناسبت نوروز 96 ، حلول سال نو را تبریک گفتند و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای مردم مسئلت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین "محمد رضایی" و "سعید هراتی" آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

بهار با سرانگشتان سرسبز خود پیام آور زیبایی ها و شادی هاست تا به یادمان آورد که زندگی با شکوفه های عشق و نهال های زیبای بندگی، زیباست و در کام زیباپسندان به حلاوت می نشیند.

,

در ادامه این پیام آمده است: بهار همیشه بر سجاده سبز و شکوفه دار خود ، سر بندگی به مهر زمین می ساید و نشان می دهد که رویش دوباره یک زندگی با گذر از راه های سخت و سرد زمستانی و پاییزی دست یافتنی است.

,

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک در  سال نو که با نگاه مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید ، اشتغال نامگذاری شده است ، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم.

,

امام جمعه و بخشدار نوکنده اظهار کردند: حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم عزیز بخش نوکنده تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه ایزد منان برای شما مسئلت داریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه