اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم :

آماده خدمات‌رسانی و میزبانی از مسافرین نوروزی هستیم

آماده خدمات‌رسانی و میزبانی از مسافرین نوروزی هستیم
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت زیر نظر مجموعه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم ، از آمادگی کامل جهت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین نوروزی برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم،  محمود ذاکری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: با توجه به اینکه شهرستان دیلم هر ساله در ایام نوروز میزبان بسیار زیادی از مسافرین نوروزی است  مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان در حوزه‌های مختلف ازجمله پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاهی و مراقبت مادران باردار به مسافرین نوروزی و شهروندان عزیز، خدمات مطلوبی ارایه خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

 

,

 وی خاطرنشان کرد: در این هفته به بررسی و تحلیل نواقص سال گذشته درباره خدمات سلامت سفر به مهمانان و مسافران نوروزی در زمینه‌های محل اسکان، سلامت آب، مواد غذایی و آشامیدنی و بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی، پایگاه‌ها و کمپ‌های موقت خدمات تسهیلات نوروزی و تجهیز و تامین نواقصات خانه های  بهداشت روستایی و همچنین بررسی و رفع نواقصات اورژانس جاده ای را خوب ارزیابی کرد و افزود: عملیات بازرسی و بازدید عرضه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، سلامت اسکان مسافرین، سلامت آب آشامیدنی شهرستان در سطح شهرستان را رصد و پیگیری می‌کنند.

,

 

,

وی افزود : طرح خدمات بهداشتی و درمانی ویژه نوروز از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد و شبکه بهداشت و‌درمان شهرستان از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به هم وطنان عزیز برخوردار می باشد.

,

 

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم تصریح کرد: مسافرین نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نواقص با سامانه 190 جهت ثبت شکایات و پیگیری نواقص بهداشتی درمانی تماس بگیرند.

,

 

,

ذاکری در پایان خواستار مشارکت و همکاری سایر نهادهای مرتبط با استقبال از مسافران نوروزی برای ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم شهرستان دیلم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه