اخبار داغ

در دیدار با امام جمعه سقز مطرح شد؛

مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال اهتمام ویژه بورزند/ نامگذاری شعار سال 96 نشان از تاکید رهبری بر این مهم است

مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال اهتمام ویژه بورزند/ نامگذاری شعار سال 96 نشان از تاکید رهبری بر این مهم است
امام جمعه سقز براهتمام ویژه مردم و مسئولین در جهت تحقق شعار سال، افزایش تولید و اشتغال تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گولان سقز، فرمانده سپاه سقز در دیدار با امام جمعه شهر سقز ضمن تبریک سال نو، درباره نامگذاری سال 96 تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال " از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: ایشان با انتخاب این شعار برای امسال بار دیگر همچون سال های گذشته بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

سرهنگ یعقوب صفاری در ادامه یکی از دغدغه های معظم له را بیکاری، اشتغال جوانان و افزایش تولید داخلی دانست و افزود: بنابراین رهبری با درایت، روشن بینی و دور اندیشی خاص، این سال را به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند.

,

امام جمعه سقز نیز طی سخنانی حلول سال نورا تبریک گفت و از تمامی مردم و مسئولین خواست برای افزایش تولید و اشتغال در کشور با توجه به شعار سال اهتمام بورزند.

,

ماموستا سید حسین حسینی با بیان اینکه بیکاری، زمینه آسیب های اجتماعی زیادی را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: بیکاری سرچشمه ی آسیب هایی همچون اعتیاد، طلاق، سرقت و ... می باشد.

,

ماموستا حسینی یادآور شد: با بهبود اشتغال و تولید، آرامش و امنیت جامعه در  تامین می شود لذا باید به تولید داخل و سرمایه گذاری بها داد تا اقتصاد مقاومتی و اشتغال حاصل شود.

,

 

,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه