اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، آدرشهر و اسکو؛

مطالبات اقتصادی رهبر انقلاب در سال 95 بلاجواب ماند/ با واردات و قاچاق کالا، تولید و اشتغال ایجاد نمی‌شود/ دولت یازدهم با رنج مردم بیگانه است

مطالبات اقتصادی رهبر انقلاب در سال 95 بلاجواب ماند/ با واردات و قاچاق کالا، تولید و اشتغال ایجاد نمی‌شود/ دولت یازدهم با رنج مردم بیگانه است
بیگی گفت: چنانچه مطالبات رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی به ثمر می‌نشست ایشان وارد جزئیات نمی‌شدند تا خواستار اشتغال‌زایی و افزایش میزان تولید شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی واژه‌ای راهبردی است که عمل به آن استقامت جمهوری اسلامی ایران را افزون‌تر می‌کند و از بار مشکلات می‌کاهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: باتوجه به مشکل بیکاری و رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، رهبر انقلاب این‌بار ضمن تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خواستار اشتغال‌زایی و افزایش میزان تولید شدند.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه مطالبات رهبری در حوزه‌ی اقتصادی در سال 95 بلاجواب ماند، تصریح کرد: چنانچه به جلسات معظم‌له در سال گذشته نیم‌نگاهی داشته باشیم، می‌بینیم ایشان بیش از 100 بار از واژه اقتصاد مقاومتی استفاده کرده‌اند و خواهان تحقق 100 درصدی سیاست‌های آن هستند.

,

وی بیان داشت: رهبر انقلاب بر موضوع اشتغال و تولید تاکید کردند و این یعنی مجلس، دولت و قوه قضائیه باید در سیاست‌گذاری‌هایشان محورها را مدنظر قرار دهند و قوه قضائیه با آنان که کمر تولید داخلی را با قاچاق کالا خم می‌کنند، برخورد نماید.

,

این نماینده مجلس دهم خواستار مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری شد و اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند تلخی کام مردم را با تمام وجود حس می‌کنند اما رئیس‌جمهور هنگامی که اعلام کرد مردم را در رفاه بیشتری قرار داده است، نشان داد با رنج ملت بیگانه است.

,

وی یادآور شد: آن‌هایی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند و با افزایش واردات فرصت رقابت را از تولیدکننده می‌گیرند و بیکاری را به ارمغان می‌آورند، رنج مردم را نمی‌فهمند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه