اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌شرقی؛

کاندیداهای متخصص و متعهد کاندیدای انتخابات شورا شوند/ دولت یازدهم به شوراها دیدِ تزئینی ندارد

کاندیداهای متخصص و متعهد کاندیدای انتخابات شورا شوند/ دولت یازدهم به شوراها دیدِ تزئینی ندارد
جبارزاده گفت: بهتر است کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که وقت کافی برای خدمت به مردم دارند و از تخصص و تعهد لازم برخوردار می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در حاشیه‌ی بازدید از ستاد انتخابات تبریز با اشاره به حضور پرشور کاندیداها در روزهای اول نام‌نویسی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آذربایجان‌شرقی، عنوان کرد: دیروز 113 نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر تبریز کاندیدا شده‌اند و 913 تن نیز در کل استان ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: بنابه ضرب المثل معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست و استقبال روزهای اول نشان می‌دهد رقابتی پرشوری را مشاهده خواهیم کرد.

,

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به بهای 240 هزار شهید نظام جمهوری اسلامی ایران برپا شده است، ابراز داشت: به عنوان یک شهروند از کاندیداها تقاضا دارم چنانچه وقت دارند و فکر می‌کنند از تعهد و تخصص لازم برای خدمت به مردم برخوردارند، وارد عرصه شوند و مردم از میان بهترین‌ها شورایی قوی‌تر از دوره‌های قبل را انتخاب نمایند.

,

وی متذکر شد: دولت یازدهم به شوراها دید تزئینی ندارد و به معنای واقعی کلمه بر لزوم مشورت و مشارکت مردم در امور اعتقاد دارد، چنانچه منتخبان مردم جزو شاخص‌ترین‌ها باشند، دولت‌مردان نیز با خیال راحت امور را به ویژه در بخش عمرانی به دست آن‌ها می‌سپارند.

,

جبارزاده با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت شوراها، تصریح کرد: اگر کیفیت شورا بالا باشد، اعتماد مردم نیز افزایش می‌یابد و آن‌ها در توسعه‌ی شهری مشارکت می‌نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه