اخبار داغ

بخشدار مرکزی سیریک:

اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی سیریک انتخاب شدند

اعضای هیات اجرایی  انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی سیریک انتخاب شدند
بخشدار مرکزی سیریک گفت: پس از دعوت رسمی معتمدین سطح روستاها و شهرها از توابع بخش مرکزی و حصول اکثریت قانونی اعضا و اعلام رسمیت جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات روستا و شهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری سیریک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ، احمد جنمالدینی بخشدار مرکزی شهرستان سیریک اظهار کرد: پس از تشکیل جلسه و نامزدی افراد و برگزاری رای گیری میان معتمدین ابن بخش هفت نفر بعنوان اعضای اصلی و پنج نفر بعنوان معتمدین علی البدل با رای مخفی و اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی افزود: از مجموعه 30 نفر شرکت کننده معتمدین سطح بخش  حسین رستم زاده ،  صفیه بنار و محمد ملاحی، حسن مرادی فر ، سعید زرهی ، علی گمشادی و عباس پرکاووش بعنوان  معتمدین اعضای اصلی و آقایان علی یوسفی، صادق جمالدینی و  بهادر محمد پور گروگی بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

,

 جمالدینی خاطرنشان کرد: با استقرار نظام  مقدس جمهوری اسلامی در ایران و تحقق اولین مردم سالاری دینی در منطقه خاورمیانه و بلکه جهان مردم به عنوان صاحبان نظام بر اساس آموزههای اسلامی، کلیدی ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور و تعیین حاکمان و نمایندگان خویش دارا شدند.

,

این مسئول تصریح کرد: تأکیدات مکرّر بنیانگذار نهضت نظام مقدس  جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در زمان حیات خویش و نیز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدّظله العالی) نسبت به لزوم حضور مردم در انتخابات و اثرات آن در پیشبرد نهضت و  پس از برگزاری هر انتخابات، بیانگر اهتمام جدّی رهبران نظام به این نقش و تکیه نظام اسلامی به مردم در همیشه دوران بوده است.

,

جمالدینی اضافه کرد: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

,

بخشدار مرکزی سیریک یادآور شد: حضور مردم در انتخابات کشور یعنی حفظ طراوت، نشاط و قدرت و صلابت انقلابی ، تبلور احقاق حق مردم در حاکمیت بر سرنوشت خویش در نظام مردم سالار دینی و نظام جمهوری اسلامی ، الهام بخش ملتهای دیگر و احساس مسئولیت در برابر آزمون الهی و ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه