اخبار داغ

۱۵ نفر داوطلب شورای شهر قرچک در روز اول ثبت‌نام کردند

۱۵ نفر داوطلب شورای شهر قرچک در روز اول ثبت‌نام کردند
ثبت‌نام ۱۵ نفر داوطلب در روز نخست ثبت‌نام پنجمین دوره شورای اسلامی در شهرستان قرچک انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ همزمان با سراسر کشور، کار ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در محل فرمانداری و بخشداری مرکزی قرچک آغاز شد و طی آن داوطلبان، مراحل ثبت‌نام را انجام دادند و این ثبت‌نام تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه دارد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

شورای اسلامی شهر قرچک با توجه به جمعیت شهرستان در پنجمین دوره، 9 عضو خواهد داشت و انتخابات در شهرهایی که تعداد اعضای شورای آن‌ها 7 و 9 نفره باشد، به‌صورت الکترونیکی برگزار می شود که با توجه به این که اعضای شورای شهر قرچک 9 نفر است ، در قرچک نیز انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

,

گفتنی است، در این شیوه تمام مراحل انتخابات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود ولی متقاضیان ثبت‌نام برای امضای نهایی فرم ثبت‌نام می‌باید در فرمانداری و بخشداری حضور پیدا کنند.

,

مسعود مرسلپور ، رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک از ثبت‌نام ۱۵ نفر در این حوزه انتخابیه در روز اول ثبت نام نامزدی انتخابات شورا های شهر و روستا خبر داد.

,

وی با اعلام مدارک ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن،اصل کارت ملی و تصویر آن،اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده ۱۰ قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید ۴ × ۳ ، ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت از مدارکی است که باید همراه داوطلبان ثبت نام انتخابات باشد.

,

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک افزود: دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار، کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده ۲۸ قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد نیز ازدیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

,

وی از هماهنگی و آمادگی تمام ارکان انتخاباتی در شهرستان قرچک خبر داد و تاکید کرد: آمادگی کامل برای ثبت نام و نیز طی روند انتخابات در مراحل بعدی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم شرایط مناسبی برای حضور مردم در عرصه انتخابات فراهم آوریم.

,

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می‌شود.

,

انتنهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه