اخبار داغ

نامگذاری رهبر انقلاب درخصوص شعار امسال بسیار درست است/ واحدهای تولیدی زیادی داریم که هنوز فعال نشده اند/ اولویت ما در شهرستان بویراحمد رفع بیکاری است

نامگذاری رهبر انقلاب درخصوص شعار امسال بسیار درست است/ واحدهای تولیدی زیادی داریم که هنوز فعال نشده اند/ اولویت ما در شهرستان بویراحمد رفع بیکاری است
فرماندار بویراحمد با تبریک سال نو اظهار کرد: در خصوص شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند با توجه به اینکه مهمترین دغدغه مردم اشتغال است این نامگذاری بسیار درست بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،سید محمد کاظم نظری صبح امروز درجمع خبرنگاران با تبریک سال نو اظهار کرد: در خصوص شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند با توجه به اینکه مهمترین دغدغه مردم اشتغال است این نامگذاری بسیار درست بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال اولویت ما در شهرستان رفع بیکاری است، گفت: برای اینکه به این مهم برسیم راهکار وجود دارد ولی متاسفانه سیستم دست و پاگیر اداری جلوی بسیاری از کارها را می‌گیرد و واحدهای تولیدی زیادی داریم که هنوز فعال نشدند که از راهکارهای رفع بیکاری مقررات دست و پاگیر بانکی تسهیل شود تا واحدهای راکد را فعال کنند که با رفع آن تعدادی شغل ایجاد می‌شود.
,
 
,
نظری ادامه داد: بخش خصوصی امکانات دارند که می‌توانند شغل ایجاد کنند که نیاز به تسهیلات دارند که دریافت این تسهیلات سخت و طولانی است که بسیاری منصرف می‌شوند لذا اگر دنبال تحقق شعار سال هستیم باید کاری کنیم که مردم به این مهم دست پیدا کنند.
,
 
,
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه باید واحدهای تولیدی را حمایت کنیم، گفت: کلید حل مشکلات ما ایجاد واحدهای بزرگی مثل پتروشیمی است که باید به بهره‌برداری برسند که باید سرعت دهیم و به سمت و سویی برویم که تولید داشته باشیم و از تمام ظرفیت کارخانه‌ها استفاده شود بحث تولید و اشتغال مرتفع می‌شود.
,
 
,
مسؤول ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد با بیان در صورت حمایت از واحدهای تولیدی بسیاری از بیکاری ما را برطرف می‌کنند، گفت:اغلب تحصیل کرده های ما دنبال شغل اداری هستند و با این نگاه هیچ وقت مشکلات بیکاری آن‌ها برطرف نمی‌شود مثلا در عرصه گردشگری شهرستان بویراحمد می‌توان تمام مشکلات بیکاری برطرف می‌شود ولی هم سرمایه‌گذاری اولیه نیست و هم همدلی و هماهنگی لازم نیست.
,
 
,
وی با بیان اینکه راهکارهای تحقق شعار سال وجود دارد مشروط بر اینکه تمام دستگاه‌های اداری و بخش خصوصی و مردم دنبال اشتغال باشند، گفت: تا زمانی که ارزش در این باشد که پشت سیستم اداری بنشیند و با حداقل کار و بهره‌وری حقوق خوبی بگیرد طبیعی است که دنبال شغل‌های دیگر نمی‌رود.
,
 
,
نظری گفت: فقط بلوط ما که سالیانه محصولات آن زیر درخت ریخته می‌شود و استفاده نمی‌شود می‌تواند چندین شغل ایجاد می‌کند که نیازمند این است که فرهنگ و ارزش شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه