اخبار داغ

شعارامسال دغدغه رهبر انقلاب را نشان می دهد/ برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد

شعارامسال دغدغه رهبر انقلاب را نشان می دهد/ برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد
عضو شورای شهر یاسوج گفت:انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن تولید و اشتغال برای سال ۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبری حساسیت و دغدغه مندی ایشان در زمینه معیشت و شرایط اقتصادی مردم و مسایل فرهنگی و به ویژه اشتغال را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس علی اکبری تبار عضو شورای شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگارصبح زاگرس با عرض تبریک فرارسیدن سال نو گفت:انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن تولید و اشتغال برای سال ۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبری حساسیت و دغدغه مندی ایشان در زمینه معیشت و شرایط اقتصادی مردم و مسایل فرهنگی و به ویژه اشتغال را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در دیدار با هیت دولت بر روی مسائل رفاهی و معیشتی مردم در سال گذشته داشتند و هم اکنون هم در طرح شعار سال بر تولید و اشتغال که دو کلمه کلیدی و مهم کشور است تاکید جدی دارند نگرانی خود را از وضعیت موجود اعلام کرده اند.

,

اکبری تبار بیان کرد: وظیفه همه مسئولان و در راستای آن شورای شهر یاسوج است که تمام توان خود را برای تحقق شعار سال  که اقتصاد مقامتی تولید و اشتغال است با حمایت از تولید داخلی به کار گیرند.

,

عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در دقایق آغازین سال ۹۶ گفت:همه ما میدانیم که رهبر معظم انقلاب از وضعیت رفاهی و معیشتی مردم در سراسر نقاط ایران و حتی محرومترین نقطه استان کهگیلویه وبویراحمد مطلع  هستند و در این زمینه نگرانی های زیادی دارند.

,

اکبری تبار تصریح کرد: شاید گزارش هایی که توسط مسئولان ارایه می شود که ۲۴ درصد واحد های تولیدی مشعول به کار هستند اما به یقین میتوان گفت این آمار در حد هشت تا ۱۰ درصد است.

,

وی اظهار کرد:سال گدشته برای اجرای شعار اقتصاد قاومتی اقدام و عمل یک سری کارگروه و کمیته هایی در این راستا تشکیل شد اما وقتی همایشی یا برنامه ای اجرا می شود که از امکانات داخلی برای اجرای آنها استفاده نمی شود یا در یک جلسه ای از وسایل خارجی استفاده می شود جای سوال است که ایا ما درست عمل کرده ایم.

,

اکبری تبار افزود:استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه کشاورزی دارای زمین های حاصلخیز و در دامپروری دارای طرفیت های خوبی است که در این حوزه نیازمند توسعه هستیم.

,
عضو شورای شهر یاسوج گفت: برای توسعه استان می توان در حوزه گردشگری که ظرفیت های کم نظیری دارد وارد شد و با استفاده از راهبردهایی که برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می شود و در حمایت از تولید داخلی به نتایج خوبی در توسعه استان رسید.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه