اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان:

باند سارقان اتومبیل در قزوین دستگیر شدند

باند سارقان اتومبیل در قزوین دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند هشت نفره سارقان اتومبیل و کشف 28 فقره سرقت اتومبیل در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اتومبیل به ویژه سرقت خودروهای پراید در سطح شهرستان قزوین و ایجاد جو ناامنی توسط سارقان ، کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص، ,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، یکی از سارقان را شناسایی و حین تردد با یک دستگاه خودروی سرقتی در قزوین دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی، به سرقت متعدد خودرو با همدستی سه سارق دیگر معترف شد که پلیس آن‌ها را در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

,

محمودی با اشاره به اینکه کلیه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: متهمان همچنین به سرقت ۲۸ فقره اتومبیل در شهرستان قزوین اعتراف و اقرار داشتند خودرو را پس از سرقت قطعات داخل آن در حاشیه شهرها رها می‌کردند.

,

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به چهار مالخر، کارآگاهان چهار متهم دیگر را دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کلیه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی ، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

,

محمودی با بیان اینکه عمده خودورهای سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه