اخبار داغ

مهمان نوازی کهگیلویه و بویراحمدی ها و اسکان خانواده اصفهانی در یک روز بارانی + تصاویر

مهمان نوازی کهگیلویه و بویراحمدی ها و اسکان خانواده اصفهانی در یک روز بارانی + تصاویر
یک خانواده اصفهانی که قصد مسافرت به استان های جنوبی را داشتند شب گذشته در شهر یاسوج با بارش باران مواجه شدند اما از سوی یک شهروند مهمان نواز کهگیلویه وبویراحمدی مورد استقبال قرار گرفتند و پس از اسکان به گرمی پذیرایی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،یک خانواده اصفهانی که قصد مسافرت به استان های جنوبی را داشتند شب گذشته در شهر یاسوج با بارش باران مواجه شدند اما از سوی یک شهروند مهمان نواز کهگیلویه وبویراحمدی مورد استقبال قرار گرفتند و پس از اسکان به گرمی پذیرایی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با آفتابی شدن هوا این خانواده امروز به پارک مهرورزی یاسوج رفتند.

,

وسایل و لباس های این خانواده اصفهانی به دلیل بارش شدید باران خیس و نمناک شده بود و برای خشک کردن انها را در پارک مهرورزی یاسوج زیر تابش نور آفتاب قرار دادند.

,

این خانواده اصفهانی که از زیبایی ها و مناظر طبیعی و دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف و تمجید می کردند در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کردند: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خونگرم و مهمان نواز هستند و همه ساله در ایام عید به این استان سفر می کنند و پس از آن نیز به استان های جنوب کشور برای گردش و تفریح عزیمت می کنند.

,

این خانواده مسیر یاسوج به سمت اصفهان را نیز برای برگشت از سفر انتخاب کرده اند تا از زیبایی های استان کهگیلویه و بویراحمد نهایت بهره را ببرند.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه