اخبار داغ

وزیر کشور در قزوین:

وزارت کشور برای کمک به ترویج کتابخوانی آمادگی دارد

وزارت کشور برای کمک به ترویج کتابخوانی آمادگی دارد
وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای کمک به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از آمادگی لازم برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالرضا رحمانی وزیر کشور پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در سومین روز از سفر خود به قزوین در بازدید از مرکز اطلاع رسانی گردشگری، کافه کتاب مینوی خرد و نمایشگاه مطبوعات این استان که در یک مکان مستقر هستند، افزود: در همین رابطه اگر کتاب فروشی‌ها با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محصولات خود را با 20 درصد تخفیف عرضه کنند، وزارت کشور نیز می‌تواند در این خصوص 30 درصد یارانه بدهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی اظهار کرد: استانداری‌ها نیز در این طرح می‌توانند مشارکت داشته باشند و 20 درصد یارانه را برای کتاب فروشی‌های داوطلب در نظر بگیرند. 

وزیر کشور اضافه کرد: در صورت اجرای چنین طرحی، کتاب با 30 درصد قیمت روی جلد در اختیار علاقه مندان به مطالعه و کتاب خوانی قرار می‌گیرد. 

وی اظهار کرد: اجرای این طرح حرکت بزرگی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی خواهد بود. 

وزیر کشور با بیان اینکه برای اجرای این طرح باید ساز و کارهای لازم را پیش بینی کرد، گفت: قزوین می‌تواند به عنوان نخستین استان، پایلوت اجرای این طرح باشد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

فریدون همتی استاندار قزوین نیز در این بازدید گفت: دولت در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی دستاوردهای خوبی داشته و کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. 

وی افزود: در راستای اجرای طرح ترویج فرهنگ کتابخوانی و عرضه کتاب با تخفیف، ساز و کارهای لازم پس از تعطیلات نوروزی در نشستی مشترک بین استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی خواهد شد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه