اخبار داغ

امام جمعه ابرکوه در تبیین شعار سال ۹۶ ؛

با وجود حقوق های غیرمتعارف و مآموریت های تفریحی مدیران؛ دولت نمی تواند مدافع اقتصاد مقاومتی باشد

با وجود حقوق های غیرمتعارف و مآموریت های تفریحی مدیران؛ دولت نمی تواند مدافع اقتصاد مقاومتی باشد
امام جمعه ابرکوه در تبیین شعار سال 96 گفت: اگر همچنان اجلاس ها، همایش ها، حقوق های غیرمتعارف و مأموریت های پرهزینه و پیک نیکی مدیران به خارج از کشور ادامه داشته باشد، دیگر معنا ندارد دولت خود را مدافع اقتصاد مقاومتی بداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: حلول سال 1396 با نام اقتصاد  مقاومتی، تولید و اشتغال را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران، مردم دارالعباده یزد و همشهریان انقلابی دارالسعاده ابرکوه، تبریک عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شعار سال 96 اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: بار دیگر اهمیت حیاتی اقتصاد مقاومتی که تنها راهکار نجات کشورمان از مشکلات حادّ اقتصادی است، توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال جدید مطرح شد.

,


اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه راه نجات کشور از مشکلات حادّ اقتصادی است
 وی افزود: تولید و اشتغال شاه بیت به منصه به ظهور رسیدن اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل و استمرار نهضت اقتصادی است، که چند سالی رهبر بصیر انقلاب آن را نه به عنوان شعار، بلکه به عنوان راهکار تقابل در تهاجم اقتصادی دشمن و نقشه راه دولت و ملت در جهت نجات کشور از بحران اقتصادی به ویژه رکود و بیکاری، مطرح می کنند.

,
, اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه راه نجات کشور از مشکلات حادّ اقتصادی است, اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه راه نجات کشور از مشکلات حادّ اقتصادی است,
,

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: در این خصوص دولت و ملت موظفند تئوری تقابل با تهاجم اقتصادی، را تکیه به توان و تولید داخلی، جلوگیری از ورود و ترویج کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند و نیز راهکار رونق تولیدات داخلی از کیفیت بخشی و نرخ منصفانه و امثال ذلک بدانند.

,

حسینی اذعان کرد: زیرا جنگ، جنگ است؛ اگر در قالب نظامی باشد باید ملت و ارتش بر تاکتیک های دفاعی و استراتژیک نظامی و چگونگی به کارگیری سلاح ها و نحوه دیدبانی مسلط باشند تا بتوانند به فتح الفتوح برسند، یعنی با تحمل حداًقل خسارت به حداًکثر اهداف در دفع دشمن دست یابند.

,

وی گفت: در جبهه اقتصادی نیز چنین است یعنی باید سنگرنشینان جبهه اقتصادی که سیاست گذاران اقتصادی دولت و سرمایه گذاران از ملت در عرصه های تولید و اشتغال هستند، تاکتیک های مقابله با تهاجم اقتصادی را بدانند تا بتوانند دشمن را در فشار، تهدید و تحریم ناکام کنند.

,


دولت با صادر کردن نفت و وارد کردن کالای خارجی؛ گل به خودی می زند
 این مقام مسئول تصریح کرد: بهترین تاکتیک اجرایی، اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است که باید دولت مشوق و عامل آن و ملت نیز ملتزم به بایدهای آن باشند. اما اگر بنا است دولت همچنان نفت صادر کند و جنس و کالا جای آن وارد کند و تولیدات داخلی را بی رونق کند، گل به خودی زده است.

,
, دولت با صادر کردن نفت و وارد کردن کالای خارجی؛ گل به خودی می زند, دولت با صادر کردن نفت و وارد کردن کالای خارجی؛ گل به خودی می زند,
,

وی عنوان کرد: اگر بنا است بجای تقویت فرهنگ کار، تولید و اشتغال که راهکار میل به اهداف اقتصاد مقاومتی است، با واردات بی رویه قاچاق، با تساحل و تسامح برخورد شود و با بی نظارتی ها، مستان اقتصادی همچنان سرمست به درآمدهای بادآورده و غیر متعارف باشند و عملاً روحیه رفاه طلبی و لوکس گرایی را متولیان امور، ترویج کنند؛ باز هم مشکلات اقتصادی عطف به ماسبق خواهد شد.

,


با وجود مآموریت های پرهزینه و تفریحی مدیران؛ دولت نمی تواند مدافع اقتصاد مقاومتی باشد
 حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: اگر قرار است اجلاس ها، همایش ها، هدایا، پاداش ها و حقوق های غیرمتعارف و مأموریت های پرهزینه و پیک نیکی مدیران کل، جز و میانی به خارج از کشور همچنان ادامه داشته باشد، دیگر معنا ندارد دولت خود را مدافع اقتصاد مقاومتی بداند.

,
, با وجود مآموریت های پرهزینه و تفریحی مدیران؛ دولت نمی تواند مدافع اقتصاد مقاومتی باشد, با وجود مآموریت های پرهزینه و تفریحی مدیران؛ دولت نمی تواند مدافع اقتصاد مقاومتی باشد,
,

وی در پایان گفت: تولید و اشتغال برای تعالی دادن و قدرت بخشیدن به نظام اقتصادی در جهت میل به اهداف بلند و درون زای اقتصاد مقاومتی است، تا شاهد اقتصادی زنده، کارساز، بالنده و رو به جلو باشیم و بتوانیم فشارها، تهدیدها و تحریم های دشمن را که در حقیقت حربه ای زنگ زده است، ناکارآمد سازیم و از این پیچ پرخطر به لطف خدا در سال 96 رهایی یابیم.

,

انتهای پیام/ ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه