اخبار داغ

فرمانده پلیس‌راه محور دماوند-فیروزکوه خبر داد؛

ثبت تردد ۲۲۵ هزار و ۲۳۰ دستگاه خودرو در محور دماوند - فیروزکوه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون

ثبت تردد ۲۲۵ هزار و ۲۳۰ دستگاه خودرو در محور دماوند - فیروزکوه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون
فرمانده پلیس‌راه محور دماوند - فیروزکوه از ثبت تردد ۲۲۵ هزار و ۲۳۰ دستگاه خودرو در این محور از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا یکم فروردین‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: واژگونی سه دستگاه خودروی سواری و تصادف با عابر پیاده در محور دماوند-فیروزکوه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ علی نیک‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار  تارود اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۲۲۵ هزار و ۲۳۰ خودرو از محور دماوند-فیروزکوه تردد کرده و همچنین تعداد ۱۲۱ هزار و ۱۶۲۲ دستگاه خودرو از این محور به سمت رودهن و تهران خارج شده است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,  تارود,

وی گفت: بیشترین تردد در ۲۹ اسفند سال ۹۵ ثبت شده است که در چنین روزی ۷۰ هزار دستگاه خودرو در این محور به سمت شمال تردد داشته‌اند.

,

فرمانده پلیس‌راه محور دماوند - فیروزکوه افزود: در حال حاضر عوامل پلیس‌راه جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در حال آماده‌باش بسر می‌برند و نیروها در ۱۲ نقطه در جاده‌های فرعی واصلی مستقر هستند.

,

به گفته نیک‌روش ، ۱۴ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در محور دماوند-فیروزکوه فعال می‌باشد که در خصوص ترافیک و تصادفات خوشبختانه امسال به دلیل رعایت قانون این محور با کاهش ترافیک و کاهش تصادفات مواجه بوده است.

,

فرمانده پلیس‌راه محور دماوند - فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: در این چند روز سه دستگاه واژگونی و یک برخورد با عابر پیاده گزارش شده است.

,

انتهای پیام/ م 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه