اخبار داغ

ثبت نام ٣٠ داوطلب انتخابات شوراها در بخش مرکزی پارسیان

ثبت نام ٣٠ داوطلب انتخابات شوراها در بخش مرکزی پارسیان
با گذشت دو روز از مهلت ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا ٣٠ داوطلب در پارسیان نام نویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛فرایند ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز دوم به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

به گفته بنائی زاده بخشدار و رئیس ستاد هیئت اجرایی انتخابات بخش مرکزی شهرستان پارسیان براساس آخرین آمارثبت نام کنندگان بخش مرکزی در پایان روز دوم ١٩نفر ثبت نام قطعی نموده اند که در مجموع دو روز این آمار به ٣٠نفر می رسد.

,

وی گفت: از مجموع این شرکت کنندگان ٢٨ نفر مرد و ٢ خانم می باشد که می طلبد بانوان برای کاندید شدن در پنجمین دوره از انتخابات شورای روستاها حضوری جدی داشته باشند.

,

بخشدار مرکزی پارسیان با توصیه به کاندیدای پنجمین دوره از انتخابات شورای روستا گفت: کاندیدها با در دست داشتن مدارک، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، تا در صورت بروز هر گونه مشکل ورفع آن ،زمانی برای جبران وجود داشته باشد.

,

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از (دوشنبه ۳۰اسفند ۱۳۹۵) آغاز و تا یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۹۶  همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست ‌جمهوری برگزار می‌شود.

,

این درحالی است که از شورای شهر پارسیان، دشتی و کوشکنار در روز دوم هیچ کاندیدی برای ثبت نام در محل فرمانداری حضورنیافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه