اخبار داغ

ثبت‌نام 398 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران

ثبت‌نام 398 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران
رئیس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: در دو روز ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران، جمعا ۳۹۸ داوطلب ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، ناصربخت رئیس ستاد انتخابات شهر تهران امروز در پایان دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران، گفت: در این دو روز 398 نفر ثبت‌نام کردند. از این تعداد 57 نفر خانم و 341 نفر آقا بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ناصربخت ادامه داد: با توجه به اینکه 2 روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها می‌گذرد، از میان ثبت‌نام‌کنندگان، 15 درصد به خانم‌ها اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: کسانی که به جای گواهی عدم سوءپیشینه اظهارنامه ارائه می‌کنند، 15 روز فرصت دارند که گواهی عدم سوء پیشینه خود را ارائه کنند. در صورتی که بعد از این مدت گواهی عدم سوءپیشینه‌شان را ارائه ندهند، ثبت‌نام آنها ملغی شده و نام‌شان از آمار ثبت‌نام‌کنندگان و داوطلبان خارج می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران تصریح کرد: از فردا امکاناتی فراهم شده تا زمان ثبت‌نام برای داوطلبان کوتاه‌تر شود، به طوری که سایت دیگری راه‌اندازی شده که با این کار سرعت ثبت‌نام داوطلبان بالاتر می‌رود و آنها زمان کمتری صرف ثبت‌نام می‌کنند.

ناصربخت اظهار داشت: از بعدازظهر روز گذشته کار استعلام داوطلبان انتخابات شورای شهر از مراجع چهارگانه آغاز شده و مدارک داوطلبان را برای آنها ارسال کرده‌ایم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در مدت 10 روزه نتیجه بررسی استعلام داوطلبان از مراجع چهارگانه را دریافت کنیم، افزود: امیدواریم این کار طبق مهلت قانونی 10 روزه انجام شود تا هیئت‌های اجرایی هم بتوانند صلاحیت‌ها را بررسی کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران خاطرنشان کرد: ما خود را برای ثبت‌نام 3 هزار نفر در انتخابات شوراهای شهر تهران آماده کرده‌ایم که فکر می‌کنم بین 2 تا 3 هزار نفر تا پایان مهلت ثبت‌نام داوطلب انتخابات شورای شهر شده و ثبت‌نام کنند.

ناصربخت اضافه کرد: امکان تمدید مهلت ثبت‌نام برای داوطلبان انتخابات شورای شهر وجود ندارد و براساس جدول زمان‌بندی ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر تا 6 فروردین خواهد بود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه