اخبار داغ

گزارشی از ستاد خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛

فوت شش نفر در جاده های اصفهان/ ۲۱۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی پلمپ شد

فوت شش نفر در جاده های اصفهان/ ۲۱۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی پلمپ شد
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دو هزار و ۹۹۳ مورد مأموریت امدادخواهی محقق شد که از این بین حدود ۹۴۸ مورد مصدومان حوادث ترافیکی و دو هزار و ۴۵ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بود. شش مورد نیز فوتی ناشی از حوادث ترافیکی گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت، معاون درمان و قائم مقام رئیس دانشگاه در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان،  روز سه شنبه، ضمن بازدیداز اورژانس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) در تشریح گزارش عملکرد پنج روز اول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در کمیته بهداشت و درمان ستاد هماهنگی خدمات سفر در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی با ۱۳۳ پایگاه فعال و ۱۶ ایستگاه سلامت بالغ بر ۱۸ هزار تماس هماهنگی تلفنی و بی سیم در سطح شهر اصفهان انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

حمیدرضا شتابی افزود: دو هزار و ۹۹۳ مورد مأموریت امداد خواهی محقق شد که از این بین حدود ۹۴۸ مورد مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی و حدود دو هزار و ۴۵ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بوده که متأسفانه شش مورد نیز فوتی ناشی از حوادث ترافیکی بوده است.

,

وی ادامه داد: همچنین در حوزه ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت های پزشکی نیز ضمن هماهنگی های نظارتی به صورت شبانه روزی بالغ بر دو هزار و ۱۳۴ مکالمه در خصوص انتقال بیماران، اطلاع رسانی و هماهنگی بین مراکز درمانی مدیریت صورت گرفت.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۸ مورد مداخله نظارتی مانیتورینگ صورت پذیرفته و با استقرار کارشناس بیماری های خاص هماهنگی در ارایه خدمات دیالیز به پنج مسافر و چهار نفر غیرمسافر انجام شد.

,

شتابی از حوزه های نظارتی درمان هم گزارش هایی ارائه و خاطر نشان کرد: تیم های نظارتی مشتمل بر واحدهای نظارتی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، مامایی، آزمایشگاه، تصویر برداری دندان پزشکی، درمانگاه های شبانه روزی و دندان پزشکی، ۱۳۰ بازدید صورت گرفت.

,

به گفته متولی درمان استان اصفهان، در حوزه بازدید تیم های مدیریتی مشتمل بر اعضای محترم هیأت رئیسه و مدیران محترم حوزه معاونت درمان بالغ بر ۲۵ بازید از مراکز مرتبط ستاد نوروزی در طول مدت پنج روز انجام شد.

,

شتابی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: حوزه معاونت بهداشتی در سطح استان با ۴۴ هزار و ۱۹۹ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ترمینال ها و پارک ها، مراکز اقامتی سطح شهر و بین راهی، ۱۸۸ مورد نمونه برداری غذایی، ۵۲ مورد برخورد با دست فروشان و نهایتاً ۲۱۱ مورد پلمپ داشته است.

,

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در ستاد خدمات سفر گفت: حوزه معاونت غذا و دارو هم ضمن ۱۹۰ مورد بازرسی از داروخانه ها، واحدهای تولیدی صنایع غذایی و بررسی آزمایشگاه ها، نسبت به پاسخگویی بالغ بر یک هزار و ۶۴۵ مورد سؤالات علمی و نیازمندی و کمبودهای دارویی در این ۵ روز خدمت رسانی کرده اند.

,

انتهایی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه