اخبار داغ

در بخش های چهارگانه؛

برگزیدگان نخستین جشنواره طنز «تند و شیرین» اعلام شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره طنز «تند و شیرین» اعلام شدند
اسامی نفرات و آثار برگزیده نخستین جشنواره سراسری طنز شهروندی کاشان با عنوان «تند و شیرین» در بخش های مختلف اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، پس از سپری شدن فرآیند داوری و انتخاب آثار برگزیده نخستین جشنواره سراسری طنز شهروندی، اسامی هنرمندان برتر در بخش های شعر، داستان کوتاه، عکس و کاریکاتور توسط دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

علی فردوسی از اصفهان در بخش شعر به رتبه نخست دست یافت و محمدحسین مهدویان از قم و مصطفی مشایخی از کرج به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند؛ البته این گونه دارای بخش ویژه ای به نام شعر با گویش کاشانی بود که جواد جهان آرایی به عنوان شاعر منتخب معرفی شد.

,

پوریا اسکندرزاده از تهران در بخش داستان کوتاه به عنوان صاحب اثر برتر انتخاب شد و محمد گلی و زهره شعبانی به ترتیب از خراسان رضوی و کرج رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

,

محمدعلی خلجی از همدن نیز در بخش کاریکاتور در مقام کاریکاتوریست نخستین اثر برگزیده قرار گرفت و فخرالدین دوست محمد و الهام خلیلی مهر هر دو از کرمانشاه جایگاه های بعدی را به نام خود ثبت کردند.

,

عبدالرحمن مجرد از اردبیل در قسمت عکس این جشنواره، ثبت کننده عکس برتر شناخته شد و افشین میرزایی از گیلان و بهار نژند از اصفهان به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.

,

نخستین جشنواره سراسری طنز شهروندی کاشان موسوم به«تند و شیرین» به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با اهداف بهبود روابط شهروندی و مناسبات اجتماعی، بیان معضلات، معایب و رفتارهای ناهنجار، آموزش بهترزیستن و زندگی هدفمند به شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان،ارتقای فرهنگ پاکیزه نگه داشتن و حفظ و توسعه محیط زیست و فضاهای عمومی، ترویج روحیه مشارکت و همبستگی شهروندان، ایجاد انگیزه جهت ارائه آثار هنری ارزشمند و فاخر، توسعه و ارتقای اخلاق شهروندی، ترویج روحیه مشارکت و همبستگی شهروندان، ارتقای دانش هنرمندان طنزپرداز و نیز فرهنگ سازی و آموزش هنجارها و قوانین شهروندی، با میزبانی از آثار هنرمندان اقصی نقاط کشور برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه