اخبار داغ

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

۱۹ طرح مخابراتی در شهرستان میبد به بهره برداری رسید

۱۹ طرح مخابراتی در شهرستان میبد به بهره برداری رسید
همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد، 19 پروژه مخابراتی در شهرستان میبد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، در نخستین روزهای از سال جدید، 19 پروژه مخابراتی شهرستان میبد با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،میر محمدی استاندار یزد،دکتر دهقانی نماینده مردم شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان استانی و محلی مخابرات یزد در مرکز تلفن سلمان فارسی میبد به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

در این مراسم مقوم، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید،گزارش مبسوطی از عملکرد مخابرات منطقه یزد در استان و پروژه های قابل افتتاح شهرستان میبد پرداخت.
دکتر واعظی نیز در این افتتاح، ضمن تبریک عید نوروز به حاضران،بسترهای مخابرتی ایجاد شده استان یزد را خوب ارزیابی کرد و از تمامی دست اندرکاران عرصه ارتباطات استان یزد تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال" اظهار امید واری کرد که وزارت ازتباطات و فناوری اطلاعات بتواند در تحقق این شعار گام موثری در کشور بردارد.
در این افتتاح  پروژه های تاسیس و توسعه سوئیچ وکافو نوری به میزان هفت هزار و 86 پورت، اجرا و بهسازی مسیر فیبر نوری، اجرای فیبر نوری جهت سایتBTS و افزایش ظرفیت پهنای باند کافونوریهای میبد با هزینه ای بالغ بر 88 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین تاسیس سایت تلفن همراه 3G و 4G وجایگزین سایت 2G،تاسیس و توسعه ی تجهیزات اینترنت پرسرعت و سویئچ دیتااز دیگر پروژه های مهم مورد بهره برداری در این مراسم بود.

,
,
,
,
,

در انتهای مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام حسین (ع) بارجین اقامه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه