اخبار داغ

آسفالت سرد مرهمی بر زخم پردرد خیابان های پارسیان/کلافگی مسافرانی از چاله های همیشگی

آسفالت سرد مرهمی بر زخم پردرد خیابان های پارسیان/کلافگی مسافرانی از چاله های همیشگی
با فرارسیدن سال نو و ورود مسافران نوروزی به شهر پارسیان،چاله چوله های خیابانی در این شهر موجب کلافگی مسافران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛آسفالت مناسب معابر شهری از مهمترین ویژگیهایی است که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می سازد،یکی از معضلاتی که سالها مردم پارسیان را آزارمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر؛, پارسیان خبر,

خیلی از خیابانهای سطح شهر بجای سطحی صاف و یکدست، پستی و بلندی دارد، در قسمتی از خیابان آسفالت کنده شده و یا کمی جلوتر آنقدر آسفالت روی خیابان ریخته اند که شبیه سرعت گیر شده است.

,

 شهرداری برای پنهان کردن گودال های سطح شهر آن را با آسفالت سرد پُر می کندو دریغ از اینکه کمتر از چند ساعت بعد همه آن بیرون ریخته شده و همان چاله های همیشگی خواهد شد.

,

 چاله هایی که گویی با تمام قدرت ، پیروزمندانه در جای خود باقی مانده و روی مردم شهر را در این زورآزمایی کم کرده اند؛ آسفالتهایی پنجاه تکه و وصله شده که موجهای ناخوشایند سطح آسفالت هم به آن اضافه شده و خاطره ای تلخ و ناخوشایند در ذهن مردم ،رانندگان وگردشگران باقی می گذارد.

,

گردشگرانی که در سال جدید هیچگونه تغییری در شهر پارسیان مشاهده نمی کنند تمام حواس خود را به چاله ها معطوف می کنند که خود را گرفتار در آن نبینند.

,

‎ ناگفته نماند که شهرداری در روزهای اخیر خیابان هایی را در سطح شهر آسفالت نموده وبرخی از ادارات و شرکت ها نیز در چاله ها وگودال های برخی خیابان ها با حفاری و رها کردن آن به حال خود مقصرند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه