اخبار داغ

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان :

۸ کشته، آمار تصادفات جاده های شمال استان/ضرورت رعایت سرعت مجاز و توجه به جلو از سوی رانندگان

۸ کشته، آمار تصادفات جاده های شمال استان/ضرورت رعایت سرعت مجاز و توجه به جلو از سوی رانندگان
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به آغاز شش روزه طرح ترافیک نوروزی در سطح استان بیان کرد: عمده حوادث رخ داده در چند روز گذشته واژگونی و خروج از جاده وسائط نقلیه بوده است که متأسفانه تا این لحظه ۸ نفر در تصادفات جاده های شمال استان کرمان کشته شده اند که دلیل عمده این حوادث ناشی از رعایت نکردن سرعت مجاز مطمئنه در جاده های لغزنده و عدم توجه رانندگان به جلو بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ  یوسف نجفی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان ؛ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در رابطه با وضعیت جاده های استان اظهار کرد: تمامی جاده های استان باز  و تردد  جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,  آرمان کرمان,

 

,

 

,

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان  با اشاره به مسیر بافت _ سیرجان که به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده بود، تصریح کرد: این مسر  با تلاش راهداران بازگشایی شده است و هم اکنون تردد انجام می شود و چنانچه مسافران در جاده ها با دقت و توجه عبور کنند، مشکلی برای آنان پیش نخواهد آمد.

,

 

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه بارش پراکنده باران در محورهای عبوری شهرستان بافت و همچنین بخش های جنوبی و شرق استان کماکان  وجود دارد، ابراز کرد: با توجه به اینکه محورهای جاده ای خیس و لغزنده هستند لذا لازم است که رانندگان حتما با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کرده و دقت داشته باشند که دچار حادثه نشوند.

,

 

,

 

,

سرهنگ نجفی با اشاره به  آغاز شش روزه طرح ترافیک نوروزی در سطح استان بیان کرد: عمده حوادث رخ داده در چند روز گذشته واژگونی و  خروج از جاده وسائط نقلیه بوده است  که متأسفانه تا این لحظه ۸  نفر در تصادفات جاده های شمال استان کرمان کشته شده اند که دلیل عمده این حوادث ناشی از  رعایت نکردن سرعت مجاز مطمئنه  در جاده های لغزنده  و عدم توجه رانندگان به جلو بوده است .

,

 

,

وی افزود:این عدم توجه  به جلو دلایل مختلفی از جمله خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، سرگرمی در حین رانندگی، صحبت کردن با اطرافیان، تماشا کردن مناظر بیرون از ماشین و …  دارد  که موجب می شود  حواس راننده از رانندگی منفک  شود.

,

 

,

 

,

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان  در پایان خاطر نشان کرد:چنانچه مسافران نکات اصلی، سرعت مطمئنه و توجه به جلو را مد نظر داشته باشند  و از رانندگی با خستگی خودداری کنند، ان شالله  سالم به مقصد خواهند رسید و مشکلی را برای همراهان و سایرین  در جاده نخواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه