اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

بازدید ۱۴۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری کردستان/علوی: کُردستان مرکز فرهنگی ایران است

بازدید ۱۴۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری کردستان/علوی: کُردستان مرکز فرهنگی ایران است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کُردستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تاکنون بیش از 140 نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و.. استان کردستان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "سید محسن علوی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کُردستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 32649 نفر در مراکز اقامتی استان شامل هتلها، مهمانپذیرها، خانه مسافر، کمپ های موقت، مدارس سطح استان و... اسکان داده شده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


علوی افزود: تعداد بازدید کننده از ابتدای تعطیلات تاکنون از جاذبه های مختلف سطح شهرستانهای استان شامل جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، تجاری، فرهنگی و روستای هدف گردشگری بیش از 140 هزار بوده و اقلام تبلیغاتی لازم شامل نقشه و بروشور راهنمای گردشگران در تمامی مبادی ورودی شهرها و موزه ها استان توزیع شده و به گردشگران ارائه می گردد.  

,
,


وی همچنین به فعالیت مستمر اکیپهای نظارتی طی ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 1073 مورد بازدید از مراکز و تاسیسات خدمات رسات به گردشگران صورت گرفته و طی این بازدیدها 67 مورد تذکر و 57 مورد تشویقی صادر شده است. 

,
,


علوی با قدردانی از کلیه کسانیکه به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند گفت: کردستان و فرهنگ غنی این دیار همواره یکی از مهمترین جاذبه های بوده که از اقصی و نقاط مختلف کشور گردشگران و علاقه مندان را خود جذب می کند.

,
,

 

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کُردستان ضمن دعوت از کلیه هموطنان جهت مسافرت به این دیار از آمادگی کلیه عوامل اجرایی خدمات سفراستان جهت خدمات رسانی به گردشگران خبر داد. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه