اخبار داغ

عضو شورای شهر کرمان مطرح کرد؛

موتور محرکه اقتصاد مقاومتی تولید داخلی و اشتغال است

موتور محرکه اقتصاد مقاومتی تولید داخلی و اشتغال است
عضو شورای شهر کرمان گفت :دلیل نامگذاری سال۹۶ با شعار " اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال " حمایت از تولید داخلی است زیرا اگر خرید همه ایرانیان از تولیدات داخلی و وطنی باشد قطعا بحث اشتغالزایی و رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت ومطمئنا تولید و اشتغال می تواند موتور محرکه اقتصاد مقاومتی باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال جوانمرد عضو شورای شهر کرمان در گفتگو با  کرمان۱۴۰۰  ضمن تبریک ایام نوروز اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی یک الگوی نظری است که مستلزم یکسری پیش شرط ها می باشد و برای اجرا شدن نیازمند برنامه های دراز مدت ، میان مدت و کوتاه مدت است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کرمان۱۴۰۰ ,

وی گفت : دلیل نامگذاری سال۹۶ با شعار " اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال " حمایت از تولید داخلی است زیرا اگر خرید همه ایرانیان از تولیدات داخلی و وطنی باشد قطعا بحث اشتغالزایی و رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت ومطمئنا تولید و اشتغال می تواند موتور محرکه اقتصاد مقاومتی باشد .

,

این استاد دانشگاه افزود : بنابراین تولید داخلی و اشتغال از مواردی هستند که می توانند به نوعی بعد از سال اقدام و عمل موتور تحرکه باشند و اقتصاد مقاومتی را به اقتصادی پویا تبدیل کند.

,

جوانمرد خاطر نشان کرد : حال این اقتصاد می تواند در برابر تکانه های خارجی و بسیاری از مشکلاتی که اکنون برای کشور ما به وسیله بیگانگان فراهم شده است به فرموده مقام معظم رهبری کشور را از گردنه و پیچ تاریخی نجات دهد .

,

عضو شورای شهر کرمان عنوان کرد : ما معتقدیم بعد از سال اقدام و عمل بایستی حتما محور متمرکز تر شود و بر روی تولید و اشتغال روی آورد و مطمئنا قلب تپنده اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.

,

وی در پایان اظهار داشت : تولید و اشتغال قطعا می تواند جامعه را از حالت رکود و وضعیتی که مقام معظم رهبری از آن  گلایه مند بودند ، خارج کند .

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه