اخبار داغ

در دومین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراها؛

۴۰۰ نفر در خراسان شمالی نامزد شدند

۴۰۰ نفر در خراسان شمالی نامزد شدند
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی از ثبت نام 400 نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از روز گذشته تاکنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما، منطقه خراسان شمالی، گفت: از این تعداد 98 نفر دارای سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراها بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

ایرانی افزود: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری تا تاریخ شش فروردین ماه ادامه خواهد یافت و تمدید نخواهد شد.

,

وی درباره تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و حوزه انتخابیه این دور از انتخابات نیز عنوان کرد: برای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری یک هزار و 68 صندوق در سطح استان در نظر گرفته شده که از این تعداد 303 صندوق شهری، 751 صندوق روستایی و 15 صندوق عشایری است.

,

وی افزود: بطور کلی دو هزار و 389 نفر به عنوان عضو در این دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری انتخاب خواهند شد.

,

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان همچنین گفت: 22 حوزه انتخابیه شهری، 724 حوزه انتخابیه روستایی و سه حوزه انتخابیه روستایی برای این دور از انتخابات شورا در این استان در نظر گرفته شده است.

,

به گزارش عصر اترک، 2389عضو در پنجمین دوره انتخابات شوراها در این استان انتخاب خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه