اخبار داغ

نماینده مردم بابل در مجلس:

مجلس در رفع موانع تولید و کارآفرینی پیشگام است/ لزوم تسریع در طرح‌های زیربنایی مازندران

مجلس در رفع موانع تولید و کارآفرینی پیشگام است/ لزوم تسریع در طرح‌های زیربنایی مازندران
نماینده بابل در مجلس با اشاره به اینکه اشتغال آفرینی باید به فرهنگ صالح و عمل خیر در جامعه مورد احترام و تکریم قرار گیرد، گفت: موانع تولید و کارآفرینی باید کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین نیازآذری در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی در اداره امور کشور، اظهار کرد: مهم‌ترین پیامد اقتصاد مقاومتی توسعه درون‌زا و شکوفایی تولید ملی است و شکوفایی تولید ایجاد اشتغال مولد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال نیاز به همکاری و همدلی فراگیر ملی داریم، خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه، بانک‌ها، بیمه‌ها، رسانه‌های گروهی، دانشگاهیان و آحاد مختلف مردم باید به کمک بخش خصوصی بسیج شوند تا چرخ‌های تولید و اقتصاد ملی سریع‌تر حرکت کند و هریک از نهادها و اقشار جامعه بررسی نمایند که چگونه می توانند حامی تولید ملی باشند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال آفرینی باید به فرهنگ صالح و عمل خیر در جامعه مورد احترام و تکریم قرار گیرد، تأکید کرد: موانع تولید و کارآفرینی باید کاهش یابد و مجلس شورای اسلامی در این زمینه پیشگام خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: با مقوله اقتصاد مقاومتی نباید شعاری و مناسبتی مواجه شد بلکه با سخت‌کوشی، برنامه‌ریزی و روش‌های کارآمد علمی به کمک تولید و کارآفرینان شتافت.

نیازآذری تسهیل در روندهای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و جذب سرمایه‌گذار در سطح ملی و محلی را دو عامل کمک‌کننده اقتصاد مقاومتی برشمرد و با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر امور اقتصاد و دارایی به همراه جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان بابل گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی و محرک توسعه استان مازندران در بخش صنعت آب و برق، معدن، گردشگری، کشاورزی و شبکه حمل و نقل که نقش اساسی در ایجاد اشتغال دارند به سرمایه‌گذاری زیربنایی دولت و بانک‌ها نیاز دارند.

وی افزود: با منابع و اعتبارات موجود نمی‌توان برای استان مازندران اشتغال ایجاد کرد بلکه نیازمند توجه بیش از پیش دولت و بانک‌ها در تسریع طرح‌های زیربنایی هستیم.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی قانون برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 را براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصویب کرد، گفت: این دو قانون ظرفیت خوبی برای کشور برای تسهیل در امر تولید و اشتغال است و در سطح محلی هم باید روند سرمایه‌گذاری جذاب شود تا متناسب با مزیت‌های منطقه‌ای فرصت‌های شغلی فراهم شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه