اخبار داغ

رئیس شورای اداری بخش موگرمون:

کاشت ۴ هکتارگل محمدی در کوه سیاه مصداق عینی تحقق اقتصاد مقاومتی است

کاشت ۴ هکتارگل محمدی در کوه سیاه مصداق عینی تحقق اقتصاد مقاومتی است
رئیس شورای اداری بخش موگرمون گفت: بخش موگرمون با داشتن جاذبه های گردشگری، فرصت های اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و اشتغال می تواند در تحقق شعار سال نقشی مستقیم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی محتشم رئیس شورای اداری بخش موگرمون در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده، با تبریک سال نو و اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهارکرد: در مورد مسائل اقتصادی همچون اشتغال و تولید باید توصیه‌های مقام معظم رهبری در اولویت کاری همه مسئولان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خبرلنده,

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقداماتی خوبی در سطح بخش موگرمون جهت خدمت رسانی بهتر به مردم این بخش صورت گرفته است.

,

رئیس شورای اداری بخش موگرمون تصریح کرد: بخش موگرمون با داشتن جاذبه های گردشگری، فرصت های اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و اشتغال می تواند در تحقق شعار سال نقشی مستقیم داشته باشد.

,

وی تاکیدکرد: ظرفیت عظیم کوه سیاه و سفید برای کشت و توسعه گیاهان داروئی علاوه بر افزایش سطح تولیدات گیاهی و داروئی باعث اشتغالزایی جوانان نیز خواهد شد.

,

محتشم اظهارکرد: در حوزه باغات و مرکبات نیز با استفاده از قطب های باغات دلی مهرجان، دلی خیارکار، آبرزگه، تراب و با آبیاری تحت فشار این مناطق تلاش های خوبی در جهت توسعه باغات و ایجاد فرصت های اشتغالزایی در این حوزه صورت گرفته است.

,

بخشدار موگرمون گفت: کاشت و توسعه گیاهان داروئی در بخش موگرمون به ویژه در روستاهای تراب علیا، موگرمون و آبرزگه و سایر مناطق از راهبردهای اقتصاد مقاومتی در بخش موگرمون بود که با همکاری بسیج سازندگی و جهادکشاورزی در این بخش اجرا شده است.

,

وی تاکیدکرد: کوه سیاه با داشتن ظرفیت های گردشگری، عشایری و تولیدات گیاهان داروئی می تواند در حوزه تولیدات گیاهان داروئی به یک صنعت به همراه اشتغال جوانان این بخش کمک کند که نیازمد حمایت بیشتر مسئولان در این حوزه هستیم.

,

محتشم اظهارکرد: کاشت گل محمدی در بیش از 4هکتار از اراضی کوه سیاه فرصتی برای تحقق عینی اقتصاد مقاومتی و اشتغال در این حوزه است.

,

وی خاطرنشان کرد:کارهای بسیاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در سال‌های گذشته در کشور انجام گرفته است ولی هنوز کمبودهای زیادی وجود دارد که باید رفع شود.

,

بخشدار موگرمون گفت: امیدواریم با ارائه خدمات منسجم به مسافران نوروزی بتوانیم باعث رضایتمندی بیشتر مسافران و ایجاد یک خاطره خوب برای آنها در پایان سفر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه