اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

برخی تذکرات رهبری را در سال گذشته جدی نگرفتند و ضرر کردند/ رکود و بیکاری بزرگ ترین مشکلات امروز کشور است

برخی تذکرات رهبری را در سال گذشته جدی نگرفتند و ضرر کردند/ رکود و بیکاری بزرگ ترین مشکلات امروز کشور است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از نقاط ضعفی که در سال 95 وجود داشت این بود که علیرغم تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس، متاسفانه دولت آن را جدی نگرفت و در عمل آن را اجرا نکرد لذا امسال این قانون باید به صورت کامل اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله رضائیان در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا نیوز " در رابطه با شعار سال 96، با عنوان " سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و مشکل عمده ای که در بحث اشتغال و تولید صنعت ما وجود دارد امسال با این عنوان توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد کما اینکه در سال 95 هم همین مسائل توسط ایشان تذکر داده شد که متاسفانه خیلی جدی گرفته نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مقام معظم رهبری در سال گذشته در دیدار با نمایندگان مجلس گفته بودند که بزرگ ترین مشکل ما بحث اشتغال و رکود است بنابراین امسال با اختصاص این دو موضوع به عنوان شعار سال،باعث شده است که جدیت بیشتر شود.

,
,


رضائیان تصریح کرد: مجلس بعد از تشکیل باید برنامه های خود را در این زمینه ارائه دهد و برای اجرایی شدن آن ها با دولت هماهنگی های لازم را انجام دهد چرا که دولت مقام اجرایی برای این قوانین است و مجلس فقط می تواند در بعد نظارتی فعالیت خود را ادامه دهد.

,
,


وی با تاکید بر اینکه کمبود قانونی در زمینه شعار سال نداریم، عنوان کرد: خوشبختانه مجلس در دو سال گذشته قوانین خوبی را در زمینه تولید و اشتغال تصویب کرد، بنابراین کمبود قانون نداریم و اگر در مواردی نیاز باشد تا قانون جدیدی تصویب شود حتما این کار را خواهیم کرد.

,
,


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: یکی از نقاط ضعفی که در سال 95 وجود داشت این بود که علیرغم تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس، متاسفانه دولت آن را جدی نگرفت و در عمل آن را اجرا نکرد لذا امسال این قانون باید به صورت کامل اجرا شود.

,
,


رضائیان در پایان مطرح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم به صورت عملی در بحث رفع موانع تولید و مسئله رکودی که بر اقتصاد کشور و تولید حاکم است گام برداریم چرا که این مسئله خود موجب افزایش اشتغال و رفع بیکاری خواهد شد.

,
,


انتهای پیام/م

,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه