اخبار داغ

تاکید بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری

تاکید بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری
با وجود اینکه کمتر از دوماه تا انتخابات و پنج ماه تا پایان یازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده تاکید مجدد بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری و مطالبات مردمی در راستای اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو: با مروری بر اسامی برگزیده شده برای هر سال، تکرار یک شعار برای دو سال پیاپی جای تامل دارد. این سنت که از سال ۷۸ توسط مقام معظم رهبری جاری و به نحوی راهکارهای عملی پیشبردی دولت ها  برای یک سال را مشخص میکند ولی تکرار یک اسم احتمالا  به دو نکته اشاره دارد:
اول: اساسی بودن مشکلات اقتصادی و فشار روز افزون بر طبقات متوسط و ضعیف،مبین معضل کاهش قدرت خرید و افزایش تورم،رکود محسوس بازار،افزایش واردات بی سر و ته محصولات خارجی و تعطیلی مراکز تولیدی و آمار ۶۵۰هزار نفری بیکاری کشور در سال ۹۵ است که تداوم این وضعیت کشور را در سرازیری ورشکستگی اقتصادی قرار  داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو,
,

دوم: عدم موفقیت دولت در تحقق اهداف سال گذشته
با وجود اینکه کمتر از دوماه تا انتخابات و پنج ماه تا پایان یازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده  تاکید مجدد بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری و مطالبات مردمی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

,
,

جنگ اقتصادی  همچنان ادامه دارد اما  در درک و فهم ابعاد این جنگ از سوی مسئولین کاستی هایی وجود دارد،  ضعف هایی  برخاسته از انتصابات نابه جا و مدیریت های ضعیف و بی تحرک که اگرچه به فرموده ی رهبر انقلاب خللی در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند اما   امید است که با  تاکیدات مجدد ایشان بر  اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عمل به آن در پی جبران برآیند.

,

 

,

جوکار 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه