اخبار داغ

بخشدار کیش:

اشتغال و امنیت ارمغان تولید ملی است/ حضورحداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند

اشتغال و امنیت ارمغان تولید ملی است/ حضورحداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند
بخشدار کیش اشتغال و امنیت را ارمغان تولید در کشور دانست و گفت: با فرمایشات رهبر معظم انقلاب بار مسئولیت مدیران بیشتر شده و آن ها باید خود را برای یک کار اساسی آماده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد زاهدی ،بخشدار کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کیش پرس از ثبت نام شش نفر از جزیره هندورابی به عنوان کاندیدای شورای شهر و روستا تاکنون خبرداد و افزود: با توجه به جمعیت هندورابی حضور این تعداد نیز می تواند در انتخابات مناسب باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی افزود: از جزیره کیش نیز تاکنون هفت نفر به عنوان کاندیدای شورا ثبت نام کرده اند و علاقمندان برای عضویت در انتخابات شورای شهر می توانند تا ششم فروردین با مراجعه به فرمانداری بندرلنگه ثبت نام خود را انجام دهند.

,

زاهدی  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  تاکید کرد: فرمایشات رهبری بار مسئولیت مدیران را بیشتر می کند و مدیران باید خود را برای یک کار اساسی آماده کنند.

,

وی ادامه داد: تولید، اشتغال و اشتغال نیز امنیت را در کشور به وجود می آورد.

,

بخشدار کیش با بیان اینکه رهبر انقلاب از برخی مدیریت ها در کشور گله مند بودند، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تکرار کردند که اگر ضعفی وجود دارد از مدیریت هاست و ارتباطی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد اگر چه بنا بر فرمایشات رهبری مردم هم باید خود را از دولت جدا ندانسته و همراه و همگام با دولت و دیگر ارگان ها در راه تولید و اشتغال قدم بردارند.

,

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان یک ایرانی مسلمان اگر پستی هم نداشته باشیم باید در مقابل جامعه و مردم احساس مسئولیت کنیم اظهار کرد: هر یک از مدیران بدون در نظر گرفتن پست های خود نیز به عنوان یک ایرانی مسلمان باید آنچه را در توان دارند برای آبادانی و توسعه کشور به کار گیرند اگر چه داشتن پست مدیریتی بار مسئولیت مدیران را سنگین تر می کند.

,

زاهدی تاکید کرد: برای داشتن آبادانی و توسعه نیازمند اشتغال و تولید ملی هستیم و برای رسیدن به این جایگاه و در این مسیر باید تمامی دستگاه ها از اجرایی و تبلیغاتی تا دیگر دستگاه ها، نهادها، ارگان ها و همه مردم دست در دست یکدیگر قدم بردارند تا در آینده ای نزدیک شاهد رشد و توسعه ایران اسلامی باشیم.

,

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد وافزود: حضور حداکثری مردم دشمنان را مایوس و ناامید می کند زیرا دشمنان همواره به دنبال این هستند تا با تبلیغات مسموم خود از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند.

,

بخشدار کیش ادامه داد: حضور مردم برای کشور اقتدار به همراه دارد و اقتدار ایران همان چیزی است که دشمنان امروز از آن در هراس هستند.

,

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ حضور حداکثری مردم در اولویت است و مردم به هر کس که دوست دارند و از فیلتر نظارتی گذشته و تایید شده باشد می توانند رای بدهند لذا کسانی که صلاحیت آنان تایید شود خادم ملت خواهند بود و کسانی که صلاحیت آنان به هر دلیل رد شود در جایگاهی دیگر از کشور ایران اسلامی در خدمت مردم و جامعه به کار خود ادامه می دهند و در هر دو صورت تمامی کاندیداها قابل احترام هستند.

,

احمد زاهدی ابتدای اسفند 95 پس از علیرضا احمدی سلیمانی به عنوان بخشدار جزیره مرجانی کیش معرفی و مشغول به خدمت شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه