اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان:

دو سارق محتویات خودرو در بهارستان دستگیر شدند/ شهروندان موارد مشکوک را گزارش کنند

دو سارق محتویات خودرو در بهارستان دستگیر شدند/ شهروندان موارد مشکوک را گزارش کنند
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان گفت: باند سارقین محتویات خودرو در سطح شهرستان بهارستان توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، نجات الله چنگیزخانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری باند سارقان حرفه ای خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر گلستان ئ نسیم شهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی به صورت جدی و تمام وقت به بررسی موضوع سرقت پرداختند، اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام کار فنی و تخصصی و تلاش چند روزه، سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان در نسیم شهر دستگیر کردند.

,

نجات الله چنگیزخانی در رابطه با اعترافات سارقان در بازجویی تشریح کرد: سارقان در بازجویی های صورت گرفته به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند، و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

وی با اشاره به اینکه سارقان در سال های اخیر در بحث سرقت از خودرو حرفه ای شده اند، تصریح کرد: از شهروندان می خواهم که خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد، در خودروها خودداری کنند، تا به نوعی از وقوع سرقت تاحدی جلوگیری شود.

,

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در پایان باتوجه به اینکه شهروندان نیز باید در پیشگیری از وقوع جرم با پلیس همکاری نمایند، افزود: شهروندان بایستی  هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، تا مورد توسط ماموران نیروهای انتظامی مورد بررسی قرار بگیرد، تا به امید خدا در سال نو میزان سرقت و ارتکاب جرم را به حداقل های موجود برسانیم، و شهرستانی امن از هرجهت داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه