اخبار داغ

قصه تکراری روزهای بارانی؛

وقتی خیابان های رودبار به استخر تبدیل می شوند/خیابانهای گل آلود هدیه مسئولان به مسافران نوروزی

وقتی خیابان های رودبار به  استخر تبدیل می شوند/خیابانهای گل آلود هدیه مسئولان به مسافران نوروزی
با هر بار باریدن باران تمامی خیابانهای اصلی شهر رودبارجنوب غرق در گل ولای می شود و در برخی از این خیابانها چنان آب جمع می شود که خیابان ها تبدیل به استخر می شوند و برای عبور از آن نیاز به قایق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"، در نخستین روزهای سال 1396باران رحمت الهی در شهرستان رودبارجنوب شروع به باریدن گرفت و موجب خوشحالی مردم ومسافران نوروزی در این شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

اما با هر بار باریدن باران تمامی خیابانهای اصلی این شهر غرق در گل ولای می شود  و در برخی از این خیابانها چنان آب جمع می شود و خیابان های تبدیل به استخر می شوند که برای عبور از آن نیاز به قایق  است.

,

خاکهای که در بسیاری از کوچه وخیابانهای رودبار روی هم انباشته شده بود با بارش باران حجمی از گل و لای را ایجاد کرده بود و عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کرده به گونه ای که بسیاری از شهروندان با لباس های گل آلود در حال تردد بودند.

,

امیدوار بودیم که مسئولین مربوطه حداقل در این سال نو جلو میهمانان آبرو داری کنند و شهر را برای پذایرایی از میهمانان نوروزی آماده می کردند تا آنها در این گل ولای فرو نروند وبا خاطره خوشی این شهر را ترک کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه