اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید بهشتی:

منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به نحو دقیق اجرا نشده است

منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به نحو دقیق اجرا نشده است
حجت الاسلام عبد الرضا پورذهبی گفت: اشتغال جوانان و تولید ملی به عنوان دو مصداق مهم اقتصاد مقاومتی مفسر اقدام و عمل می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ تکرار کلید واژه اقتصاد مقاومتی و بیان مصادیق اشتغال جوانان و تولید داخلی به صورت شاخص از ناحیه رهبری نظام حاکی از اوج دغدغه ایشان نسبت به معیشت مردم و اقتصاد اسلامیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

حجت الاسلام و المسلمین عبد الرضا پورذهبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تهران و دانشگاه های سیستان و بلوچستان در این خصوص ابراز داشت: به جهت اهمیت معیشت مردم از منظر رهبری نظام ایشان چندین سال متمادیست که محور شعار سال را مباحث اقتصادی و لزوم ارتقاء کیفیت زندگی مردم قرار می دهند.

,

حجت الاسلام پورذهبی افزود: بعد از تشدید تحریم ها بر علیه ملت مظلوم ایران توسط جبهه ی استکبار جهانی رهبری حکیم نظام با بیان تئوری اقتصاد مقاومتی در صدد خنثی کردن فشار تحریم ها و بهبود معیشت مردم بر آمدند.

,

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بهشتی تهران با بیان عدم تحقق منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در سال 95 ابراز داشت: به نظر می رسد منویات رهبری معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به نحو کامل و دقیق اجراء نشده است.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری با جزئی کردن مطالبات خود اشتغال جوانان و تولید ملی را به عنوان دو مصداق مهم اقتصاد مقاومتی بیان نمودند تا مفسر اقدام و عمل باشند.

,

حجت الاسلام پورذهبی در ادامه ابرازداشت: قطعا نقایصی وجود دارد که امام المسلمین از تلخ کامی ملت و گله مندیشان ابراز ناراحتی نمودند.

,

 

,

انتهای خبر /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه