اخبار داغ

همزمان با آغاز سال جدید؛

افتتاح نمایشگاه عکس کلیساهای ثبت جهانی شده منطقه آزاد ارس

افتتاح نمایشگاه عکس کلیساهای ثبت جهانی شده منطقه آزاد ارس
نمایشگاه عکس کلیساهای ثبت جهانی شده منطقه آزاد ارس در کلیسای سنت استپانوس افتتاح شده و در معرض دید عموم گردشگران قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، این نمایشگاه با حضور اسقف اعظم ارامنه آذربایجان، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان فرهنگی این سازمان و اعضای انجمن های عکس ارس و میراث فرهنگی ارس در محل کلیسای سنت استپانوس، افتتاح شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

 

,

عکس های این نمایشگاه بر اساس فراخوان منتشر شده از بین آثار ارسالی ۱۳ عکاس از کشورهای ایران، فرانسه و کانادا، انتخاب شده و شامل ۳۰ عکس از کلیساهای چوپان، سنت استپانوس و سایر کلیساهای ثبت جهانی شده ایران است. عکس های ارائه شده در این نمایشگاه به صورت یک کتاب منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

نمایشگاه عکس کلیساهای ثبت جهانی شده منطقه آزاد ارس تا پایان تعطیلات نوروزی در معرض دید گردشگران قرار خواهد گرفت. در ادامه نیز این قسمت از کلسیا به عنوان نگارخانه در اختیار عکاسانی قرار خواهد گرفت که علاقمند به برگزاری نمایشگاه عکس در کلیسای سنت استپانوس هستند.

,

 

,

در کنار این مراسم، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره دوسالانه عکس ارس نیز در محل حمام تاریخی جلفا، آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه نیز آثار برگزیده اولین دوره دوسالانه عکس ارس تا پایان تعطیلات نوروزی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

,

 

,

انتهایپیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه