اخبار داغ

بخشدار مرکزی قرچک خبر داد؛

۲۳ نفر داوطلب شورای روستای تا کنون در قرچک ثبت‌نام کرده اند

۲۳ نفر داوطلب شورای روستای تا کنون در قرچک ثبت‌نام کرده اند
بخشدار مرکزی قرچک گفت: تعداد ۵۰ نفر برای ثبت‌نام اولیه در دفاتر پیشخوان اقدام کرده اند که تا به امروز ۲۳ نفر از این افراد به بخشداری مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ حسین عباسی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان قرچک اظهار داشت: طی زمانی که اطلاع رسانی گسترده‌ای در خصوص آن انجام شده بود، 80 نفر معرفی نامه جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از ما دریافت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: از این تعداد 50 نفر برای ثبت نام اولیه در دفاتر پیشخوان اقدام کرده‌اند که تا به امروز 23 نفر از این افراد به بخشداری مراجعه کرده و ثبت نام خود را قطعی و نهایی کرده اند که در این بین نیز دو نفر از این افراد خانم هستند. 

,

 

,

تاکید بر مراقبت از آرای مردم

, تاکید بر مراقبت از آرای مردم,

مسعود مرسل‌پور نیز در نشست با اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان قرچک گفت: همه عواملی که در انتخابات دست اندر کار هستند باید مراقبت بسیار زیادی از رای‌های مردم بکنند.

,

وی خاطر نشان کرد: صیانت از آرای مردم یکی از وظایف بسیار سنگین مسئولینی است که در مسئله بسیار مهم انتخابات دست اندر کار هستند.

,

, ,

مرسلپور اظهار داشت: در بین تمام افرادی که در انتخابات وظایف مختلفی را برعهده دارند، اعضای هیئت های اجرایی و نظارت وظیفه سنگین تری بر دوش دارند.

,

فرماندار قرچک اجرا کنندگان را حلقه رابط بین افراد انتخاب شونده و مردم دانست و افزود: اکثریت مردم با انتخاب این نظام، امانتی را به دست ما داده اند که باید مراقب این امنیت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه