اخبار داغ

فعال فرهنگی اهل سنت:

اقتصاد مقاومتی مطالبه بر زمین مانده است

اقتصاد مقاومتی مطالبه بر زمین مانده است
مولوی یونس هاشمزهی گفت: توقع ملت از خادمین خود اینست که با تمام وجود و بدون نگاه به دست دیگران اشتغال و تولید را رونق بخشند و دست جوانان را از دامان بیکاری، اعتیاد و لاابالی گری برچینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ ارتقاء معیشت مردم اصلی ترین دغدغه رهبری معظم انقلاب در خصوص فعالیت های اقتصادی کشور می باشد که در قالب اقتصاد مقاومتی بروز و ظهور پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

مولوی یونس هاشمزهی فعال فرهنگی اهل سنت شهرستان خاش در این خصوص ابراز داشت: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود از وضعیت نامطلوب معیشت مردم و گلایه مندیشان ابراز تاسف کرده و مسئولین را به اهتمام بیشتر در عرصه های اقتصادی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی فراخوانده اند.

,

وی افزود: فراخوانی که تا حدود زیادی مغفول عنه واقع شده و منویات رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرائی نکرده است.

,

مولوی هاشمزهی در ادامه ابراز داشت: توقع ملت از خادمین خود اینست که با تمام وجود و بدون نگاه به دست دیگران اشتغال و تولید را رونق بخشند و دست جوانان را از دامان بیکاری، اعتیاد و لاابالی گری برچینند.

,

وی ابراز داشت: لزوم عملیاتی شدن پروژه عظیم اقتصاد مقاومتی برای خود کفایی و درون زائی اقتصاد بر کسی پوشیده نیست اما سوال اصلی اینست که چرا تاکنون مطالبات اقتصادی چندین ساله رهبری به طور کامل محقق نشده است.

,

 

,

انتهای خبر /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه