اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز؛

ضرورت آماده باش دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان

ضرورت آماده باش دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به احتمال بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر از تمامی دستگاه های اجرایی ستاد بحران و شهرداری های استان انتظار می رود در آماده باش کامل با تمامی امکانات باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسنا، مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اخطاریه و گزارش های قبلی اداره کل هواشناسی استان در خصوص وضعیت جوی، اظهار داشت: با نفوذ یک موج بارشی نسبتا فعال در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه  از تاریخ 3 تا 6 فروردین در نقاط مختلف البرز شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی افزود: در این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری، بارش باران، رعد و برق در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز بارش باران، برف، مه آلود، گاهی وزش باد شدید قابل مشاهده است.

مهرور با بیان اینکه در پاره ای مناطق احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی و در جاده های کوهستانی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و برف گیر، کاهش دید افقی، لغزندگی و اختلال در تردد وجود دارد، گفت: به سبب بارش باران و برف و مه آلودگی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه های اجرایی مرتبط با ستاد بحران و شهرداری های استان، انتظار می رود هماهنگی های لازم برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز برای مقابله با هر گونه خسارت و حادثه احتمالی صورت گرفته شود، بیان کردو از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کافی به مردم، به خصوص کشاورزان، دامداران و عشایر انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: از مسافران نیز انتظار می رود برای تردد از جاده های کوهستانی تجهیزات لازم به خصوص زنجیر چرخ و سایر ملزومات را همراه داشته باشند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه