اخبار داغ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش :

اردوهای راهیان نور واقعیت‌های جنگ را بی‌هیچ شائبه‌ای به تصویر می‌کشند/ برای مقابله با هجمه‌ها باید ارزش‌های دفاع مقدس را نشر داد

اردوهای راهیان نور واقعیت‌های جنگ را بی‌هیچ شائبه‌ای به تصویر می‌کشند/ برای مقابله با هجمه‌ها باید ارزش‌های دفاع مقدس را نشر داد
حجت الاسلام ‌آل هاشم گفت: در اردوهای راهیان نور جوانان با واقعیت‌های جنگ بی‌هیچ شائبه و تحریفی روبرو می‌شوند و با فضای ‌آن دوران مأنوس می‌گردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در گفت‌وگویی، ضمن تشکر از حضور مردم در ایام عید در اردوهای راهیان نور، ابراز داشت: مردم ما برای تعطیلات نوروزی خود اردوهای راهیان نور را انتخاب کردند تا از نزدیک از مراکز ایثار و مقاومت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

 

,

وی با بیان اینکه مردم با حضور در اردوهای راهیان نور از فضای معنوی مناطق دفاع مقدس استفاده می‌کنند، ادامه داد: ما قدوم مردم عزیزمان را به این مناطق ارج می‌نهیم، قدم‌هایی که با نیت خالص برای بازدید از این مناطق برداشته می‌شود، اجر و پاداش زیادی دارد.

,

 

,

آل هاشم اظهار داشت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی اگر جوانان و مردم ما با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت مانوس باشند می توانند مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران نیازمند فرهنگ دفاع مقدس در این برهه زمانی هستند، تصریح کرد: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان کاروان‌های راهیان نور و ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌هایی است که در این مسیر وجود دارد.

,

 

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز امیدواری کرد مسئولان راهیان نور بتوانند گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس را برای مردم بازگو کنند.

,

 

,

آل هاشم گفت: راویان عزیزی که حوادث دفاع مقدس در این مناطق را بازگو می‌کنند اکثرا در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و واقعیت‌های جنگ را به دور از شائبه تحریف به مردم منتقل می‌کنند.

,

 

,

وی افزود: امیدواریم بتوانیم به وصیت شهدا عمل کرده و ارزش های دفاع مقدس را نشر دهیم.

,

 

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران راهیان نور، اظهار کرد: ایشان بر لزوم استفاده از ثروت دفاع مقدس با فناوری‌های جدید تاکید داشتند، امروز که در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره تلاش می‌کنند که نیروی جوان و نوجوان ما را از ما بگیرند الگوهای راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با این ترفندهاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه