اخبار داغ

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران:

هرگونه جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز فقط با هماهنگی کلانتری محل انجام می شود

هرگونه جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز فقط با هماهنگی کلانتری محل انجام می شود
رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران گفت: هرگونه جابجایی اثاثیه منازل و لوازم خانگی در طول تعطیلات سال نو فقط با هماهنگی کلانتری محل صورت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- سرهنگ  محمد جواد سیفی رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط افراد سودجو در ایام تعطیلات سال نو، به تمامی کلانتری­ها و پاسگاه­ها ابلاغ شده که هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از 26 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال 1396 تنها با تائید کلانتری و پاسگاه محله مربوطه انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین- ,

وی گفت: از تمامی بنگاه­داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن می­دهند، خواسته شد کسانی که به آنان مراجعه می کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند این مطلب را به آنان یادآور نمایند که حتما با کلانتری محل هماهنگی لازم را به عمل آورند.

,

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران تاکید کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، هماهنگی با مقامات قضائی انجام شده که در طول این ایام به زندانیان سابقه دار و مجرمان خاص مرخصی ندهند.

,

سرهنگ سیفی در پایان به شهروندان توصیه کرد، چنانچه قصد سفر به استان­های دیگر کشور را دارند، هنگام ترک منزل اطمینان لازم را در راستای حفاظت فیزیکی برای عدم سرقت سارقان و ایمن­سازی منازل خود حاصل نمایند و هنگام مسافرت از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و یکی از بستگان و یا همسایگان مورد اعتماد خود را در جریان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه