اخبار داغ

در گفت و گو با نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان مطرح شد؛

لزوم شرکت همه جانبه مردم در انتخابات/ مسامحه با قاچاقچیان کالا ممنوع/ دولتمردان موظف به انجام فرامین رهبری

لزوم شرکت همه جانبه مردم در انتخابات/ مسامحه با قاچاقچیان کالا ممنوع/ دولتمردان موظف به انجام فرامین رهبری
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیر حوزه علمیه همدان گفت: همانطور که در جنگ عموم مردم، ارتش، سپاه، بسیج و دولتمردان ما همه دست به دست هم دادند و 8 سال دفاع مقدس را به نتیجه رساندند مسائل اقتصادی را نیز باید یک بسیج عمومی و همچنین دولت و دولتمردان دست به دست هم داده و این مشکلات را حل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه رهبری هرساله اول فروردین علاوه بر پیامی که می دهند، صحبت مفصلی نیز در کنار مرقد امام رضا علیه السلام دارند، بیان داشت: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تقریباً خطوط اصلی انقلاب اسلامی را در سال جدید بیان میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

لزوم تمرکز دولتمردان و مردم بر انجام فرامین رهبری

, لزوم تمرکز دولتمردان و مردم بر انجام فرامین رهبری, لزوم تمرکز دولتمردان و مردم بر انجام فرامین رهبری,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائلی که چندین سال است مقام معظم رهبری روی آن مدام تأکید دارند اهمیت به مسائل اقتصاد است تصریح کرد: ایشان ابتدا اقتصاد مقاومتی، بعد از آن اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و دیروز هم اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را فرمودند، یعنی مهمترین مسئله به نظر مقام معظم رهبری این است که مسئولین و مردم در مسئله ی تولید و اشتغال در اقتصاد مقاومتی قدم های موثری را بردارند.

,

 

,

 

,

موسوی اصفهانی تأکید کرد: مخصوصا چون امکانات مملکت در دست مسئولین و دولت است و این ها هستند که می توانند حداکثر تلاش را برای اجرائی کردن فرامین مقام معظم رهبری داشته باشند بیانات رهبری اول متوجه دولت و دولتمردان است و توجه به این فرامین وظیفه آنها می باشد.

,

 

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعد از مسئولین مردم هستند که وظیفه مردم نیز توجه به رهنمودهایی است که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی اهمیت دادن به مسائل تولیدات داخلی و همچنین حتی الامکان مصرف این تولیدات است تا جوانان ما در اشتغال و در مسئله تولید به نتیجه برسند.

,

 

,

 

,

وی افزود: هم بر دولت و هم بر عموم مردم لازم است که متمرکز بشویم روی این دو مطلبی که مقام معظم رهبری امسال اضافه فرمودند یعنی "تولید و اشتغال" که بیش از سال گذشته صورت پذیرد.

,

 

,

 

,

موسوی اصفهانی خاطر نشان کرد: مخصوصا در خصوص مسائلی که در این ها اثرگذار است مثل قاچاق، مسئولین باید توجه داشته باشند و ببینند این قاچاق ها که از مرز وارد میشود چه کسی مسامحه می کند؟ چه کسی مجوز برایشان صادر می کند؟ چه کسی اجازه می دهد بیایند؟ با اینها برخورد جدی و قاطع شود و طبق قانون جلوگیری کنند و با آنها مسامحه نکنند.

,

 

,

 

,

بیانات رهبری را باید سرلوحه برنامه ها قرار داد

, بیانات رهبری را باید سرلوحه برنامه ها قرار داد, بیانات رهبری را باید سرلوحه برنامه ها قرار داد,

 

,

وی تأکید کرد: همانطور که در جنگ عموم مردم، ارتش، سپاه، بسیج و دولتمردان ما همه دست به دست هم دادند و 8 سال دفاع مقدس را به نتیجه رساندند مسائل اقتصادی را نیز باید یک بسیج عمومی، عموم مردم و همچنین دولت و دولتمردان دست به دست هم بدهیم و این مشکلات را حل کنیم.

,

 

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: ما باید کلمات مقام معظم رهبری را در سرلوحه برنامه هایمان قرار دهیم.

,

 

,

 

,

باید همچون گذشته حضوری پررنگ در انتخابات داشت

, باید همچون گذشته حضوری پررنگ در انتخابات داشت, باید همچون گذشته حضوری پررنگ در انتخابات داشت,

 

,

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به  قسمت پایانی بیانات مقام معظم رهبری گفت: کلمات پایانی رهبری نیز مربوط به انتخابات بود که فرمودند انتخابات باعث عزت ما و سرافرازی جمهوری اسلامی است، و باعث قدرت نظام است.

,

 

,

 

,

وی در پایان  خاطر نشان کرد: لذا باید در انتخابات همچون سالهای گذشته و بهتر از گذشته مردم شرکت همه جانبه داشته باشند تا دشمن از اینکه بخواهد بیشتر از این به ما ضربه وارد کند مأیوس شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه