اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمسار:

ثبت نام ۴۵نفر در انتخابات شوراهای شهر ور وستاهای شهرستان گرمسار

ثبت نام  ۴۵نفر در انتخابات شوراهای شهر ور وستاهای شهرستان گرمسار
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمسار گفت: ثبت نام کاندیدای انتخابات شهرستان گرمسار از 30 اسفند ماه در تمام مراکز فرمانداری های شهر های مختلف کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین علی همتی؛ رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین با اعلام این خبر  افزود:در روز نخست  ثبت نام  کاندیدای انتخابات شورهای شهر و روستاهای شهرستان 32 نفر ثبت نام کردند که از  این تعداد ثبت نامی ها 31 نفر مرد و یک نفر  زن تشکیل می داد و  در تمام مراحل ثبت نامی ها توسط   اعضای ستاد انتخابات شهرستان انجام شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرمسار در ادامه  به ثبت نام 13 نفر دیگر از  شهروندان شهرستان گرمسار در انتخابات  شوراهای شهر وروستای شهرستان گرمسار  اشاره کردو  اظهارداشت: از این تعداد نیز 11 نفر از مرد و 2 نفر خانم ها تشکیل داده بود .

,

 همتی در ادامه به  ادامه ثبت نام ها در روز 2 فرودین نیز اشاره کردو افزود: تا به  این لحظه  که 2 روز از ثبت نام ها می گذرد 45 نفر  در انتخابات شوراهای شهر  گرمسار و روستاها این شهرستان ثبت نام کردند  که از این تعداد 42 نفر مردان تشکیل می دهد و 3 نفر  نیز از این تعداد را خانم ها تشکیل  می دهد .

,

 وی در ادامه  به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان گرمسار در زمینه  ثبت نام انتخابات شورا های شهر و روستای شهرستان گرمسار  نیز اشاره کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه