اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

راهیان نور ترویج دهنده مسیر شهداست / هشت سال دفاع مقدس هویت ملی ماست

راهیان نور ترویج دهنده مسیر شهداست / هشت سال دفاع مقدس هویت ملی ماست
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه راهیان نور ترویج دهنده مسیر شهداست ابراز کرد: مؤثرترین قدرت نرم داخلی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، مسیر شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور عملی است که یاد خدا در آن موج می زند اظهار کرد: سرزمین های نور قدمگاه شهیدانی است که یک شبه ره صد ساله را پیمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار قومس,

وی اضافه کرد:  حضور در سرزمین های نور گرفته از شهیدان، انسان را نورانی می کند و بر تلألو درونی انسان می افزاید.

,

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه برای ارتقای روحیه معنوی و ایستادگی در برابر دشمنان، تاسی و توجه به روش شهدا کارساز است گفت: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، شکل عملی تاسی به شهداست.

,

شوقانی تصریح کرد: حرکت ارزشی و فرهنگی راهیان نور باید به مثابه پل ارتباطی بین نسل جوان و هشت سال دفاع مقدس باشد تا بتوان دستاوردهای بی بدیل دفاع هشت ساله را به آنان منتقل کرد.

,

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از موثرترین کارهای فرهنگی در عصر حاضر است  اذعان کرد:  به عبارتی مهمترین و مستحکمترین خاکریز انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، راهیان نور است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه راهیان نور ترویج دهنده مسیر شهداست اضافه کرد:  مؤثرترین قدرت نرم داخلی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، مسیر شهداست.

,

منصور شوقانی خاطرنشان کرد: باید با تقویت جدی فرهنگ دفاع مقدس بویژه حرکت فرهنگی راهیان نور، مقابل تهدیدات نرم دشمن و تهاجم فرهنگی آنها ایستادگی کنیم.

,

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم در جنگ نرم دشمن موفق شده و پیروز شویم باید سیره شهدا را بشناسیم  عنوان کرد: به طور قطع راهیان نور در مقابله با جنگ نرم دشمن است و یک رسالت بزرگ فرهنگی است که سپاه، به لطف خدا توانسته است این رسالت را به نسل دوم و سوم انتقال دهد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه متاسفانه در این کار بزرگ، سپاه تنهاست و سازمان ها و دستگاه های دیگر در این امر کم کاری کرده اند تصریح کرد:  این کار مربوط به کل نظام و حکومت است و همه در این امر سهیم و مسوول هستند و در این کار بزرگ فرهنگی، تمام دستگاه های دولتی بایستی مرتبط و هماهنگ باشند.

,

شوقانی در پایان ابراز کرد: هشت سال دفاع مقدس هویت ملی ماست و حفظ این هویت ارزشمند و پاسداشت و آشنایی با آن وظیفه تک تک افراد جامعه است که این مهم با طرح راهیان نور محقق می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه