اخبار داغ

تعداد کاندیداهای انتخابات شورا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۳ نفر رسید

تعداد کاندیداهای انتخابات شورا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۳ نفر رسید
رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در دو روز از آغاز ثبت نام کاندید ها گذشته است،گفت: در این دو روز تعداد ۹۸۳ نفر در کل استان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه بازدید از حوزه ثبت نام کاندید های پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای بویراحمد با بیان اینکه در دو روز از آغاز ثبت نام کاندید ها گذشته است،گفت:در این دو روز تعداد ۹۸۳ نفر در کل استان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۱۲نفرکاندیدشورای شهر (۲۴۱نفر مرد و ۲۳۸نفر مرد) و ۶۷۱نفر شورای روستا (۶۳۲نفر مرد و ۳۹نفر نفر زن )هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 محمدی با بیان اینکه روند ثبت نام در تمام فرمانداری ها ،بخشداری ها و دفاتر پیشخوان کهگیلویه وبویراحمد در حال انجام است ،افزود:تمام دستگاه های مرتبط امنیتی ، نظامی و مسئولان در ادارات مستقر و در حال رصد روند اجرایی ثبت نام کاندید ها هستند.

,

وی در توصیه به افراد متقاضی ثبت نام کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان کرد:برای سهولت کار افراد می توانند ثبت نام اولیه خود را در دفاتر پیشخوان انجام و برای ثبت نهایی به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

,

محمدی افزود:باتوجه به شرایط جوی در روز های پایانی ثبت نام تقاضا می شود افراد ثبت نام خود را برای روز های پایانی نگذارند و هر چه زود تر اقدام کنند.

,

رییس ستاد انتخابات به ترکیب هییت های اجرایی انتخابات در استان اشاره و تصریح کرد:درترکیب اعضای هئیت های اجرایی انتخابات هم شرایط جغرافیایی و هم طوایف مختلف حضور دارند و این اعضا به آنچه که قانون هست عمل خواهند کرد.

,

محمدی به سخنان مقام معظم رهبری در روز گذشته و در حرم رضوی مورد اجرای قانون در انتخابات اشاره کرد و گفت:به همه فرمانداران و بخش دارها تاکید شده که به قانون عمل و در این زمینه اعتماد مردم به هییت های اجرایی را جلب کنند.

,

وی به تعداد شعب رای گیری در استان اشاره داشت و افزود:یک هزار و ۱۰۰ شعبه رای گیری در استان در روز انتخابات برای جمع اوری اراء مردم راه اندازی خواهد شد.

,

محمدی اظهار کرد:۲۰۷ نفر هییت اجرایی انتخابات شورا های شهر و روستا و ۲۹۷ نفر نیز برای هییت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری مشغول به کار خواهند شد.

,
رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت:پیش بینی می شود نزدیک به ۵۰۰۰ نفر برای کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه