اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

تولید و اشتغال از مصادیق اقدام و عمل هستند/ تحقق اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی داخلی را حل می کند

تولید و اشتغال از مصادیق اقدام و عمل هستند/ تحقق اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی داخلی را حل می کند
امام جمعه چهاربرج گفت: در واقع اقدام و عمل با اشتغال و تولید یک مفهوم هستند که از نظر عملی باید اقدام و عمل شود تا در جامعه آثار آن را ملموس ببینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جعفر آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه اطاعت فرموده و توصیه ولی  فقیه و تلاش برای تحقق آن از لحاظ دینی و شرعی واجب است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال بیان کردند که مسئله اقتصاد اهمیت فراوانی داشته و امر اشتغال از مهم ترین مسائل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه امروز دشمنان از راه اقتصادی وفرهنگی وارد میدان نبرد شده اند، افزود: اگر روزی در جنگ سخت با دشمن نبرد می کردیم، امروز جنگ اقتصادی، تهاجم و شبیخون فرهنگی و تحریم های ظالمانه یکی پس از دیگر که به کشور تحمیل می شود، نشان می دهند که دشمن رو به چه عرصه ای آورده است.

,

وی افزود: مسئله تولید و اشتغال که امسال مقام معظم رهبری بیان فرمودند با همان اقدام و عملی که سال گذشته بیان کردند، قابل جمع هستند و در واقع اقدام و عمل با اشتغال و تولید یک مفهوم هستند که از نظر عملی باید اقدام و عمل شود تا در جامعه آثار آن را ملموس ببینیم.

,

آذرپندار با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز حتی در جوامع روستایی نیز مشاهده می شود، تصریح کرد: در جوامع روستایی زمانی خودکفا بودیم، ولی امروز در بحث اشتغال در روستاها نیز با مشکل مواجه هستیم و همین امر نیز اهمیت موضوع را می رساند که همه باید پا به میدان گذاشته و هرکسی از جمله خطبا، سخنوران و معلمان و… به وظیفه خود در این راستا عمل کنند.

,

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: تحقق شعار سال و اشتغال زایی علاوه بر اینکه مشکلات اقتصادی داخلی را حل می کند در عرصه خارجی نیز سربلندی، عزت و شکوه و عظمت اقتصاد ما را تضمین می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه